در انتظار گره گشایی منطقه آزاد ارس / آیا نمایندگان همچنان حضور دارند؟!


ساعت: 18:28
تاریخ انتشار: 1401/02/18
کد خبر: 1837315

زمزمه هایی مبنی بر توافق بر سر گزینه بومی منطقه آزاد ارس شنیده می شود، اما به نظر می رسد برخی نمایندگان مجلس سعی دارند گزینه مورد نظر خود را به دولت تحمیل کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تبریزبیدار، «اکنون وقت گره گشایی است» جمله ای است که نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم پایان پروژه انتصاب مدیرعامل منطقه آزاد ارس، نقل کرده است.

حجت الاسلام آل هاشم پیش از این تاکید کرده بود که مدیرکل منطقه آزاد بومی است و این تاکید اخیر نشان می دهد که دولت باید هر چه سریعتر گزینه بومی را معرفی کند تا تکلیف نهایی منطقه آزاد قبل از حضور رئیس جمهور در این منطقه مشخص شود. استان.
زمزمه هایی مبنی بر توافق بر سر گزینه بومی وجود دارد اما به نظر می رسد برخی نمایندگان مجلس در صدد تحمیل گزینه مورد نظر خود به دولت هستند و این امر به درازا کشیده و مدیرعامل منطقه آزاد تعیین نشده است.

در اصل ظرفیت اقتصادی نیز مانند ارس، سدی برای درگیری های سیاسی و شخصی است و به همین دلیل است که نماینده ولی فقیه در استان دوباره وارد این گره شده است، داستانی شبیه به آموزش و پرورش از یک جهت، اما بازیگران دیگر نقش آفرینی می کنند. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید