در ایام دهه فجر 7 طرح گازرسانی روستایی راه اندازی می شود

ساعت: 10:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۹
کد خبر: 1801812

علیرضا اعوانی گفت: همزمان با چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی ایران، 7 پروژه گازرسانی به مناطق روستایی در استان سمنان افتتاح و تعمیر می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا اعوانی مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار مرآت از افزایش 6 درصدی مصرف گاز در پاییز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: امسال با توجه به فرارسیدن یخبندان های زودرس. از ابتدای آبان ماه این مصرف افزایش یافت.«ما و این روند افزایش مصرف تا پایان فصل سرما ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان در ادامه با اشاره به اینکه خط قرمز ما برای مصرف داخلی است و وقفه یا افت فشاری برای این بخش نخواهیم داشت، افزود: میزان مصرف در روزهای سرد امسال حدود 7.5 تا 8 میلیون مترمکعب در طول روز پیش بینی می شود و در صورت عدم صرفه جویی احتمال اعمال محدودیت در بخش های صنعتی افزایش می یابد.

این مقام مسئول گفت: طرح گازرسانی دو محور چاشم و حتیرکوه و سه روستای شهرستان سرخه به تصویب رسیده است. تحقق این امر با افزایش سرانه جمعیت بسیار مهم است.

اعوانی همچنین تصریح کرد: بر اساس وام های پیش بینی شده، طرح گازرسانی به هفت روستای گرمسار، شاهرود و سرخه در دهه فجر اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه مصرف گاز مشترکان شرکت گاز استان سمنان در پاییز امسال با رشد 6 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به حدود 7 میلیون مترمکعب رسید، گفت: در فصل سرما و گاز تجارتی وجود ندارد. شبکه در استان پایدار است، اما به شهروندان با مصرف بهینه این حامل انرژی، در پایداری شبکه گاز در سراسر کشور و همچنین گازرسانی به نیروگاه ها و صنعت توصیه می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید