71 طرح همزمان با دهه فجر در استان سمنان راه اندازی می شود

ساعت: 11:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۱
کد خبر: 1805034

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: 71 طرح توسعه و تولید بخش کشاورزی استان به مناسبت دهه مبارک فجر راه اندازی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید حسن میرعماد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت با اشاره به 71 طرح توسعه و تولید کشاورزی گفت: این طرح ها با هزینه ای بالغ بر 728 میلیارد ریال آماده بهره برداری است.

وی با اشاره به اشتغالزایی مستقیم با افتتاح این پروژه ها افزود: این طرح ها برای 156 نفر اشتغال مستقیم در استان سمنان ایجاد می کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از ایجاد 87 شغل غیر مستقیم با افتتاح این تعداد طرح خبر داد.

میرعماد با بیان اینکه در مجموع 187 خانوار از افتتاح و بهره برداری از این طرح ها بهره مند می شوند، افزود: از این تعداد 6 طرح مشترک فضای تولید و 65 طرح در حوزه کشاورزی استان سمنان برای هفته دهه فجر آماده افتتاح است. و عملیاتی هستند. .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه پروژه ها با صرف 728 میلیارد ریال آماده بهره برداری است، افزود: 298 میلیارد ریال آن وام ملی، 14 میلیارد ریال وام استانی و 950 میلیون تومان کمک خودی است. و مابقی مشارکت شخصی است.و امکانات رفاهی ریالی.

میرعماد با بیان اینکه این پروژه ها در تمامی شهرستان ها آماده بهره برداری است گفت: 12 پروژه در دامگان، 10 پروژه سرهه، 2 پروژه در سمنان، 9 پروژه در شاهرود، 17 پروژه در گرمسار، 4 پروژه در مهدیشهر و یک پروژه در میامی افتتاح می شود.

وی گفت: همچنین در ایام الله دهه مبارک فجر 5 پروژه بازنگری می شود که اعتبار پیش بینی شده برای آنها امسال 42 میلیارد و 262 میلیون ریال و سال آینده 95 هزار ریال است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید