اطلاعیه برنامه های دهه فجر در استان کرمانشاه / از افتتاحیه طرح فقرای روستایی تا روز مدافعان سلامت

ساعت: 14:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۱
کد خبر: 1804511

جانشین فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) این موضوع را مطرح کرد;

مسعود قنبری در نشست خبری به تشریح برنامه های دهه فجر در استان کرمانشاه پرداخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصادنیوز، مسعود قنبری امروز در نشست خبری گفت: امام خمینی (ره) با انقلاب خود و نهادهای انقلابی که در جمهوری اسلامی به وجود آورد، توطئه ها و ترفندهای بسیاری را که استکبار جهانی علیه ملت ما و ملت های مظلوم جهان انجام داد. یک نقش .

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: خوشبختانه امروز شاهد احیای اسلامی در سراسر جهان هستیم.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه خداوند میوه شیرین آزادی را در دهه فجر به ملت بزرگ ایران داد، گفت: رهبر معظم انقلاب نیز در این زمینه می فرمایند که دهه فجر مظهر شکوه، عظمت و عظمت است. قربانی ملت ایران است.»

قنبری خاطرنشان کرد: انقلاب در کشور فرهنگ سازی کرده است و امروز تلاش می کنیم آن را نسل به نسل منتقل کنیم.

وی ادامه داد: امروز جوانان ما به دلیل فضای غبار آلودی که شبکه های اجتماعی برای آنها ایجاد کرده است، نیازمند دانش و اطلاعات هستند.

جانشین فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: نه گفتن استکبار به جمهوری اسلامی، امروز دشمنان ما را تحت فشار قرار داده و همواره به دنبال توطئه و نقشه های شوم هستند.

وی گفت: اما بحمدالله جمهوری اسلامی با گذشت 43 سال از انقلاب همچنان در قدرت است و با حمایت مردم در صحنه های مختلف پیروز می شود.

قنبری گفت: امروز به برکت بصیرت، هوشیاری و دشمن شناسی مردم بسیاری از مشکلات کشور حل شده و امیدوارم روزی را شاهد باشیم که همه مشکلات از ایران اسلامی رخت بربندد.

جانشین فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در خصوص دهه فجر سپاه کرمانشاه گفت: پیشگامان انقلاب صبحگاه مشترک دانش آموزی و زنگ انقلاب در تمامی شهرستان ها در حال برگزاری است.

وی افزود: دیدار با ائمه جمعه، عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا، افتتاح نمایشگاه آثار هنری کرمانشاه توسط هنرمندان بسیجی، برپایی نمایشگاه ویژه عکس و پوستر دهه فجر در تمامی شهرستان ها از دیگر برنامه های این روز است.

قنبری خاطرنشان کرد: در یوم الله سیزدهم بهمن با شعار انقلاب اسلامی و خودباوری جوانان ایرانی، برنامه تجلیل از فعالان طرح شهید سلیمانی برگزار می شود که در تمامی عرصه ها اجرا می شود؛ این طرح در همه عرصه ها اجرا می شود. همچنین در این روز تیم تخصصی پزشکی به مناطق کم برخوردار اعزام و مسابقه تربیت بدنی نیروهای مسلح برگزار می شود.

وی شعار چهاردهمین بچمن را انقلاب اسلامی جهاد و مقاومت، ایثار و شهادت اعلام کرد و گفت: در این روز یادواره شهدا در شهرستان های دالاهو، سرپلذهاب و هرسین برگزار می شود.

قنبری گفت: در پانزدهم بهمن با شعار انقلاب اسلامی و معنویت، بصیرت و خدمت صادقانه، دعای پرفیض ندبه توسط بسیج مداحان در تمامی شهرستان ها و همچنین میکات صالحین و بسیجیان در نماز جمعه جمعه برگزار می شود. خطبه های نماز از جمله برنامه های این روز است.

وی انقلاب اسلامی، قرآن، عترت و غیرت دینی را شعار 16 بخمن عنوان کرد و گفت: مجازی سازی و رزمایش کمک واقعی در همه عرصه های روز است.

5f0dda8c 9771 4b5c 888a e1df1153f5db خبر خاکستری

قنبری ادامه داد: برای هفدهمین بهمن ماه با شعار انقلاب اسلامی با محوریت عدالت و مبارزه با فساد، افتتاح پروژه روستایی در مناطق فقیرنشین، احداث جاده در پاوه، افتتاح کارگاه برای ایجاد اشتغال در شهرستان ها در نظر گرفته شده است. نجف در روانسر افتتاح پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی در حوزه های مقاومت شهرستان. مورد توجه بسیج سازندگی هستند.

وی بیان کرد: همچنین برگزاری سمینار اقتصاد مقاومتی از طریق بسیج کشاورزی، اعزام کلینیک های سیار دامپزشکی به مناطق فقیرنشین، سمینار اقتصاد مقاومتی در بستر نظام مبارک بسیج معلمان، قیام علیه خاص و بیماران صعب العلاج و سمینار پیشگیری از آسیب های اجتماعی 15 بهمن ماه.

جانشین فرماندهی رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) در استان کرمانشاه شعار هجده بچمن را انقلاب اسلامی، احترام به مقام زن و تحکیم خانواده اعلام کرد و افزود: چرایی انقلاب اسلامی با محوریت بسیج مداحان در استان در دستور کار این روز قرار دارد.

وی گفت: در 19 بخمن با شعار انقلاب اسلامی، پایداری، امنیت و اقتدار نظامی، جام فجر از منطقه عشایری، مسابقه تیراندازی بین نیروهای مسلح، یادواره شهدا در مناطق مقاومت برگزار می شود. و همایش طلایه داران برتر استان.

سرهنگ قنبری گفت: شعار بیستم بهمن انقلاب اسلامی، اقتصاد مقاومتی، تولید ملی و کارآفرینی است.

وی خاطرنشان کرد: در 21 بهمن که شعار انقلاب اسلامی، جهش علمی، نخبه پروری و تهذیب اسلامی است، برنامه های مسابقات تکواندو قهرمانی استان بسیج، کوهنوردی نیروهای مسلح از میدان کوهنورد تا مقبره ناشناخته در مناطق روستایی هر مرکز یک دستگاه اسکنر اهدای خون برای جامعه ورزش همه شهرستانها تهیه شد.

به گفته سرهنگ قنبری، جشن بزرگ انقلاب اسلامی کرمانشاه در شهرداری برگزار می شود و همزمان با شب بیست و دوم بهمن در تمامی شهرها نیز طنین انداز خواهد شد.

وی گفت: در 22 بهمن با شعار انقلاب اسلامی، عزت، عقلانیت و تجلی وحدت ملی، بسیج و سپاه در کنار سایر اقشار مختلف جامعه در راهپیمایی شرکت می کنند و طرح هر مسجد خواهد بود. در این روز برآورده شود».

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید