در برابر تهاجم جبهه ملی «انفعال» متحد هستیم/ سلامت مردم ایران خوب نیست


ساعت: 15:22
تاریخ ارسال: 1401/04/14
کد خبر: 1881166

دیدار رئیس فدراسیون عمومی ورزش با روسای انجمن ها و کمیسیون ها؛

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی با انتقاد از عدم توجه به سلامت مردم گفت: وضعیت سلامت مردم ایران خوب نیست و وسعت کم کاری آنقدر زیاد است که تا زمانی که رئیس جمهور محترم و انقلابی شخصاً در عرصه ملی دخالت نکند. بی عملی اتفاق مثبتی خواهد افتاد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های همگانی، افشین ملایی در دیدار با روسای انجمن ها و کمیسیون های فدراسیون ورزش های همگانی با تاکید بر اینکه توسعه و گسترش ورزش همگانی در بین مردم نیازمند عزم راسخ و همراهی ملی است. از آنجایی که دو سال در راس فدراسیون بودم تمام تلاشم را کردم تا سلامت مردم ایران را در بین مسئولان حساس کنم.

وی ادامه داد: برای ما هیچ چیز مهمتر از سلامت مردم ایران نیست و وظیفه خود می دانیم که با تمام توان در این مسیر حرکت کنیم، اما واقعیت این است که یک فدراسیون نمی تواند به تنهایی و بدون حمایت بایستد. دولت و وزارتخانه ها.» مربوط به انجام وظیفه مهم تامین سلامت و نشاط 85 میلیون ایرانی است.

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی با تاکید بر اینکه باید عزم ملی برای رسیدگی به انفعال وجود داشته باشد خاطرنشان کرد: ما تنها فدراسیونی هستیم که بر اساس وظیفه ذاتی خود برای سلامت و نشاط مردم ایران تلاش می کنیم. شاید بتوانیم زیر سایه ورزش قهرمانی به امور جاری خود بپردازیم و در حاشیه بوکس باشیم اما به میدان آمده ایم و تمام تلاش خود را می کنیم تا به مردم ایران خدمت کنیم.

وی همچنین از حمایت موثر و حمایت جدی وزارت ورزش از حرکت ورزش همگانی قدردانی کرد و گفت: انتظارات زیادی از وزارت ورزش داریم علیرغم تلاش هایی که انجام داده ایم، انتظار حمایت این وزارتخانه را داریم تا بیشتر از قبل باشد در فدراسیون ورزش های همگانی کارهای بزرگی انجام شده و مطمئناً دوباره در میدان خواهیم بود اما در تامین سلامت و نشاط مردم خیلی عقب هستیم.

ملایی با بیان اینکه زمانی موفق می شویم که بیش از 70 درصد افراد ورزش کنند، خاطرنشان کرد: اخبار تلخی مبنی بر افزایش بیماری های ناشی از کم تحرکی و چاقی در کشور به دست ما رسیده که وضعیت را بدتر کرده است. انتظار داریم همه نهادها و سازمان ها ما را در کاهش این آمار نامطلوب یاری کنند. واقعیت این است که وضعیت سلامت و مشارکت همه مردم در ورزش خوب نیست و نیازمند جهاد و کار ملی است.

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی تاکید کرد: راه سختی در پیش داریم و حمایت از فدراسیون باید تقویت شود. مقابله با جبهه گیر به تنهایی دشوار است. اما ما با قدرت جلو خواهیم رفت و طرح ها و برنامه های خود را اجرا خواهیم کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید