در جام جهانی به حاشیه می رویم و نتیجه نمی گیریم

در جام جهانی به حاشیه می رویم و نتیجه نمی گیریم

ابراهیم تهامی درباره وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: اسکوچیچ اشتباهات بزرگی مرتکب شد و چون دستیاران خوبی نداشت همه فکر می کردند او مناسب تیم ملی نیست اما زمان مربی تیم ملی فوتبال. ، فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشت و برای تماشاگران خوب بازی کرد.

وی افزود: جذب کی روش برای تیم ملی برنامه ریزی نشده بود و با آمدن این مربی پرتغالی، فوتبال ایران نه پیشرفت بلکه افول خواهد کرد.کی روش ذاتا سیستم دفاعی دارد و این سیستم برای آینده کشور خطرناک است. فوتبال ایران چون بعد از رفتن کی روش تیم ملی نمی تواند با سیستم دیگری کار کند.

تهامی خاطرنشان کرد: در 8 سالی که کی روش سرمربی تیم ملی بود، در بازی با آرژانتین فقط 20 دقیقه دیدیم که تیم ملی خوب بازی کرد وگرنه در همه بازی ها فقط دفاع مطلق بود.

ملی پوش سابق فوتبال کشورمان ادامه داد: در حال حاضر معتقدم یک مربی ایرانی جایگزین کی روش می شود تا مشکلات حاشیه ای تیم ملی به حداقل برسد. مربیانی مانند امیر گالنووی، فرهاد مجیدی و جواد نکونام توانایی موفقیت در تیم ملی را دارند و شایسته هدایت تیم ملی هستند.

تهامی در پایان به عملکرد کی روش در جام جهانی 2022 قطر اشاره کرد و گفت: قبل از آمدن کی روش فکر می کردم ایران در جام جهانی نتیجه می گیرد اما با آمدن کی روش بعید می دانم که تیم ملی موفق شود. ملی پوشان با کی روش مشکل خواهند داشت و این مربی به دلیل حواشی به نتایج خوبی نمی رسد.

دیدگاهتان را بنویسید