در طرح رتبه بندی برخی از احساسات معلمان سوء استفاده می کنند/ حجم کتاب های درسی زیاد است

ساعت: 14:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۵
کد خبر: 1792638

وزیر آموزش و پرورش گفت: قانون شورای آموزش و پرورش نیاز به بازنگری دارد و خود را موظف به آن می دانیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمانشاه اظهار داشت: آموزش و پرورش یکی از ارکان اصلی نظام است و همه صاحب نظران بر این امر اذعان دارند که آموزش و پرورش مهمترین مرکز حضوری است. آموزش شغلی.نیرو

وی با اشاره به اینکه نیروی کار متعهد و در تراز انقلاب و آموزش و پرورش نقش مهمی در تسریع پیشرفت جوامع داشته است، گفت: بیان و تجهیزات در پیشرفت جوامع نقش داشته، اما انسان ها نقش کلیدی داشته اند. نقش.

نوری گفت: در 15 سال گذشته پس از استخراج که یک استثناست ارزش افزوده آموزش و پرورش بسیار بیشتر از سایر بخش های ایجاد شده توسط محیط زیست بوده است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه پژوهش در پژوهشگاه ها نباید بی فایده باشد و باید به پژوهش های کاربردی توجه بیشتری شود، افزود: آموزش عمومی نیز منجر به عدالت اجتماعی می شود و باید با معلمان در برابر حقوق برابر رفتار معقول شود.

نوری با اشاره به شعار ارتقاء گفت: ارتقاء یک موضوع جدی است و در سایه این ارتقاء، دو موضوع حکمرانی خوب، عدالت و دستاورد آموزشی منطقی خواهد بود.

وی افزود: تا زمانی که معلم ثابت در مدارس روستایی، مرزی و عشایری وجود نداشته باشد، برقراری عدالت آموزشی تنها یک کلمه است و باید برای این موضوع چاره اندیشی کرد و برای آن برنامه ریزی کرد.

نوری بیان کرد: شورای آموزش و پرورش از سال 82 کار خود را آغاز کرد و شوراهای استان و شهرستان باید غیرمتمرکز می شد و تا زمانی که اجرایی نشود نمی توان برنامه ریزی متناسب با محیط زیست داشت.

وی با اشاره به اینکه همه شایستگی های آموزش و پرورش خارج از اختیار و اختیار ماست، گفت: مسائل مهم و با کیفیت باید در شورای آموزش و پرورش پرسیده شود و به عنوان مثال فضاهای خالی دستگاه ها به فضای آموزشی تبدیل شود. در حال حاضر تنها محتوای آموزشی برای دانش آموزان کتاب و تنها فضای آموزشی یک کلاس است و این روند طبیعتا انگیزه ای برای دانش آموز باقی نمی گذارد.

نوری با بیان اینکه دانش آموزان باید از مراکز، کارخانجات و صنایع معلولان بازدید و با کارآفرینان دیدار کنند که در این صورت عدالت آموزشی برقرار می شود، گفت: بر اساس سند تحول بنیادین دانش آموزان باید 20 درصد خارج از کلاس درس بخوانند.

وی با اشاره به اینکه روند واکسیناسیون دانش آموزان بسیار خوب است و معلمان باید نوبت سوم را تزریق کنند، خاطرنشان کرد: به زودی برای کودکان زیر 12 سال واکسیناسیون انجام می شود و آموزش و پرورش در هیچ جای دنیا تعطیل نیست اما رعایت پروتکل های بهداشتی الزامی است. .

وزیر آموزش و پرورش گفت: قانون شورای آموزش و پرورش باید بازنگری شود و ما خود را موظف به آن می دانیم و از ظرفیت های بیرونی بیش از پیش استفاده شود.

نوری با اشاره به اینکه والدین باید دستیار معلم باشند، گفت: حجم کتاب های درسی زیاد است و باید فکری کرد اما ضریب همبستگی سطوح معلمان در کرمانشاه بالاست و باید از این ظرفیت استفاده کرد.

وی گفت: نمی خواهم بحث رتبه بندی معلمان مطرح شود. ما باید این موضوع را جدی بگیریم، زیرا شأن معلم را زیر سوال می‌برد و اگر گفته می‌شود، معلمان باید از طریق نمایندگان خود آن را مطرح کنند، اما برخی به شکل‌های مختلف موج می‌زنند و احساسات معلمان را بیان می‌کنند. خوب برای سوء استفاده

نوری با اشاره به اینکه ممکن است آموزش در فضای مجازی خوب پیش نرود، اما معلمان کار خود را انجام داده‌اند، افزود: پرستاران و معلمان بخش‌های تاج‌گذاری در دوران اپیدمی تاج آسیب بیشتری دیده‌اند.

وی گفت: دانش آموزان پس از وقوع حادثه دچار عواقب شدیدی خواهند شد و کارکنان اداره کل باید اداره مشاوره و مددکاری را فعال کنند و دانش آموزان برای تطبیق با شرایط جدید آمادگی لازم را داشته باشند.

نوری با بیان اینکه رئیس جمهور به آموزش و پرورش نیز رسیدگی می کند، افزود: از حادثه دانش آموزی بسیار متاثر شدم و با اینکه دو دانش آموز را از دست دادیم اما حال بقیه دانش آموزان خوب است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید