دزدی دوباره از پایگاه نظامی اسرائیل این بار 100 هزار دور


ساعت: 21:26
تاریخ انتشار: 21.08.1401
کد خبر: 1910446

منابع خبری صهیونیستی اعتراف کردند که افراد ناشناس وارد پایگاه تسانوبار در جولان اشغالی شده و مقادیر زیادی سلاح و مهمات از داخل این پایگاه به سرقت برده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ منابع خبری رژیم موقت صهیونیستی عصر امروز شنبه از سرقت مقادیر زیادی مهمات از پایگاه این رژیم در جولان اشغالی سوریه خبر دادند.

پایگاه خبری والا گزارش داد که شب گذشته افراد ناشناس موفق شدند وارد پایگاه تسنوبر در جولان اشغالی شده و مقدار زیادی سلاح و مهمات را از داخل پایگاه به سرقت ببرند.

به گفته این پایگاه عبری، امروز پس از عملیات جست و جو، مشخص شد که سلاح و مهمات زیادی به سرقت رفته است. در حال حاضر تعداد زیادی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به این پایگاه اعزام شده و عملیات جست و جوی گسترده ای آغاز شده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که بیش از 100 هزار گلوله و تجهیزات نظامی بدون اینکه حتی یک نفر آنها را ببیند از این پایگاه خارج شده است.

دورون کدوش، خبرنگار نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از کشف 70 هزار گلوله کالیبر 5 و 56 به همراه 70 نارنجک از این پایگاه خبر داد. صهیونیست ها نگران هستند که موشک انداز آنها نیز به سرقت رفته است.

در همین راستا، 20 اکتبر ماه گذشته، منابع خبری اسرائیلی به سرقت مقادیر زیادی گلوله از پایگاه رژیم موقت صهیونیستی در جنوب فلسطین اشغالی اعتراف کردند.

یوسی یوشوا، تحلیلگر نظامی روزنامه یهودی یدیعوت آحارونوت، گزارش داد که در جریان این سرقت، بیش از 30220 گلوله مهمات از این پایگاه به سرقت رفته است.

رسانه های صهیونیستی همچنین از حادثه ای که اواخر شهریور ماه گذشته در پایگاه نظامی این رژیم در نقب رخ داد، فاش کردند. در این حادثه افراد ناشناس سه قبضه اسلحه کمری را از سربازانی که در یک دوره آموزشی شرکت می کردند اما خواب بودند سرقت کردند.

افراد ناشناس پس از ورود به پایگاه موفق به تهیه این سلاح ها شدند. نظامیان صهیونیست که اسلحه هایشان به سرقت رفته بود در دوره افسری توپخانه شرکت می کردند.

دیدگاهتان را بنویسید