دستورالعمل رئیس قوه قضائیه نحوه برخورد با معاندین


ساعت: 09:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۰۱
کد خبر: 1899079

رئیس کل دادگستری طی گفت‌وگوهای جداگانه‌ای با دادستان کل کشور و مقامات قضایی کشور درباره نحوه برخورد با عوامل ناآرامی‌های اخیر این دستورات را صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژی در گفتگوی جداگانه با دادستان کل کشور و مقامات قضایی از آنان خواست تا امنیت و آرامش شهروندان را حفظ و از زندگی عادی و روزمره آنان در سراسر کشور محافظت کنند. برای برخورد با عوامل اصلی مخل و ​​حرفه ای نقض آرامش شهروندان و امنیت روانی مردم، افرادی که به اموال عمومی و دولتی آسیب رسانده و از پلیس سرپیچی می کنند، با افراد مرتبط با سرویس های جاسوسی خارجی برخورد بازدارنده ای صورت گیرد. قانون و در خاتمه و رسیدگی به پرونده های قضایی نیز تسریع شود.

رئیس قوه قضائیه به همه دادستان ها و ضابطان مربوطه در نقاط مختلف کشور دستور داد تا در این راستا بدون مشکل و در حد موازین قانونی عمل کنند.

رئیس قوه قضائیه همچنین در این درخواست‌ها به شگردهای دشمنان و عناصر مرتبط با گروه‌های متخاصم برای تحریک احساسات مردم به‌ویژه نوجوانان و جوانان و دامن زدن به احساسات آنان با ترویج شایعه و اکاذیب اشاره کرد و دستورات لازم را صادر کرد. مقامات قضایی سراسر کشور برای برخورد با رئیس کل دادگستری تاکید کردند: نباید اجازه دهیم دشمن با سوء استفاده از شرایط به وجود آمده بخشی از مردم را که بر اساس شنیدن اخبار کذب سوال و خواسته دارند مشکوک کند.

دیدگاهتان را بنویسید