دستور رئیس جمهور برای پیگیری تخلفات احتمالی در واردات مواد اولیه دام


ساعت: 17:57
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878234

در پی انتشار اخباری مبنی بر تخلف احتمالی در واردات مواد اولیه دامی، آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور به معاون اول وزیر و وزیر اطلاعات دستور داد تا سریعا موضوع را بررسی و نتیجه را گزارش کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در پی انتشار اخباری مبنی بر تخلف احتمالی در واردات مواد اولیه دامی، آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور به معاون اول وزیر و وزیر اطلاعات دستور داد تا سریعا موضوع را بررسی و نتیجه را گزارش کنند.

به گزارش فارس، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اعجایی رئیس قوه قضائیه نیز با اشاره به تخلفات در واردات مواد اولیه دامی گفت: نهاد متولی واردات کالا به کشور رسما مرتکب شده است. تخلفات متعدد موضوعی بسیار مهم و بعدی است که این گونه پرونده ها زمینه ساز فسادهای بعدی و متعدد و تشکیل پرونده های فراوان و ایجاد دردسر و مشکلات فراوان هم برای مردم و هم برای دستگاه قضایی است.

رئیس قوه قضاییه با اشاره به پرداخت وجه مردم و مشتریان برای خرید 500 هزار تن دام تا ورود محموله به کشور، گفت: یکی از تخلفات آشکار در واردات این محموله این است که قبل از ورود به کشور. کالای مورد نظر از بندر مجاور ویلا دریافت شده و پس از آن ویلا در سامانه بازار ثبت و در معرض دید مشتریان قرار گرفت و مردم با مشاهده ویلا در سامانه اقدام به خرید کالا کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید