دستگیری بیش از 100 نفر به دلیل مسمومیت دانش آموزان/دانشجویان را نباید از دست داد

دستگیری بیش از 100 نفر به دلیل مسمومیت دانش آموزان/دانشجویان را نباید از دست داد

وزارت کشور در پیام شماره 4 جزئیات جدیدی از نتایج بازرسی ها را برای برخی مشکلات پیش آمده در مدارس منتشر کرد.

این در نظر شماره 4 وزارت کشور آمده است. پیرو اطلاعیه های قبلی مبنی بر وقوع حوادثی در برخی مدارس و ایجاد عوارض برای تعدادی از دانش آموزان کشور، لازم است به اطلاع مردم شریف برسانیم با تلاش و همکاری اطلاعاتی، انتظامی و دستگاه های تخصصی به نتایج دیگری دست یافت که برای تنویر افکار عمومی مهم است.

1- بر اساس آخرین گزارش های دریافتی در استان های تهران، قم، زنجان، خوزستان، همدان، فارس، گیلان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و خراسان رضوی بیش از 100 نفر از مسئولین حوادث اخیر مدارس شناسایی شدند. ، دستگیر و مورد تحقیق قرار گرفت.

تحقیقات اولیه نشان می دهد:

الف- در تعدادی از این موارد افرادی هستند که از روی سوء نیت یا ماجراجویی و با هدف تعطیلی کلاس درس و تحت تأثیر جو روانی ایجاد شده، دست به اقداماتی از قبیل استفاده از مواد بودار و بی ضرر و غیره زده اند. . ادامه توسط مردم برای تضمین و گرفتن نتیجه نهایی.

ب- در میان دستگیرشدگان افرادی با انگیزه های خصمانه و با هدف ایجاد رعب و وحشت در بین مردم و دانش آموزان و همچنین تعطیلی مدارس و ایجاد شبهه نسبت به نظام و همچنین تحقیقات از این افراد جنایتکار از جمله افشای احتمالی آنها وجود دارد. ارتباط با سازمان های تروریستی منافقین و غیره قابل بررسی و بررسی است.

2- لازم به تاکید است که با توجه به سوء استفاده مخالفان از این قبیل اقدامات که با گذشته متفاوت است، دانشجویان از این امر اکیدا خودداری کنند چرا که اعلام شده است مراجع ذیربط با فرد خاطی برخورد خواهند کرد. به قانون

3- خوشبختانه از اواسط هفته گذشته تا به امروز میزان حوادث در مدارس کاهش چشمگیری داشته و گزارشی از دانش آموزان بیمار گزارش نشده است.

4- طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش، فعالیت آموزشی به صورت عادی و مستمر انجام می شود. به والدین محترم توصیه می شود در امور تربیتی فرزندان خود و هماهنگی های کلاسی برای جلوگیری از افت تحصیلی فرزندان خود نهایت همکاری را داشته باشند. بدیهی است مدیران و اساتید محترم با دانش آموزان غایب طبق مقررات آموزشی برخورد خواهند کرد.

5. اورژانس های دانش آموزی آماده پاسخگویی به شماره 1570 جهت مشاوره به اولیای گرامی و دانش آموزان عزیز می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید