دستگیری 4 دانشجوی معترض در مقابل دانشگاه کردستان/ دانشجویان را به اغتشاش فراخواندند


ساعت: 21:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۰۱
کد خبر: 1913025

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: چهار دانشجوی اغتشاشگر و قصد اغتشاش در دانشگاه کردستان دستگیر شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار علی آزادی از دستگیری چهار فعال دانشجویی که با ایجاد موانع در ورودی دانشگاه کردستان قصد ایجاد ناامنی و ناامنی داشتند، اظهار کرد: این افراد دانشجویان را به فراخوان و اغتشاش دعوت می کردند که با پیگیری و تذکر مسئولان این واحد مواجه شدند. آنها در همان شب شناسایی و بازداشت شدند.

وی افزود: این اراذل و اوباش که دانشجو نبودند پروژه کشتار دانشجو، آتش زدن و تخریب اموال با سلاح و ایجاد هرج و مرج در محله قرادیان بهاران که یکی از ورودی های دانشگاه کردستان است را انجام دادند و آن را ساختند. عمومی.

فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه از این افراد نیز سه دستگاه خودرو کشف و ضبط شد، گفت: همچنین از این خودروها سلاح تاشو وینچستر، 40 قبضه فشنگ وینچستر، لاستیک فرسوده، بطری بنزین و کوکتل مولوتف کشف شد.

وی با بیان اینکه پس از بررسی ها مشخص شد افراد دستگیر شده با این سلاح ها پروژه ترور را انجام داده اند، گفت: این فتنه گران این اقدام جنایتکارانه را انجام داده و مقصر آن را نیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می دانند.

آزادی با بیان اینکه برای تامین امنیت اقشار مختلف مردم به ویژه دانش آموزان جان خود را فدا می کنیم، تصریح کرد: اجازه نمی دهیم به امنیت شهروندان عزیز آسیبی وارد شود.

دیدگاهتان را بنویسید