دشمن از توان رسانه ای بسیج هراس دارد


ساعت: 16:03
تاریخ ارسال: 1401/10/08
کد خبر: 1920656

ویسکرمی با اشاره به اینکه دشمن در همه عرصه ها حتی در عرصه رسانه از توان بسیج هراس دارد، گفت: دشمن به دنبال جنگ رسانه ای است تا مردم را ناامید کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهرداد ویسکرمی در گفتگو با صبح زاگرس با اشاره به اینکه دشمنی استکبار و یارانش با انقلاب اسلامی پایان ناپذیر است، گفت: دشمن هر روز به دنبال بهانه ها و صحبت های جدید است تا بتواند مانع از بلند شدن صدای حق شود. مطرح شد.”

عضوکمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه نبرد حق و باطل از ابتدای خلقت حضرت آدم وجود داشته است، افزود: نبرد دائمی حق و باطل در بین فرزندان آدم و کشته شدن هابیل توسط برادرش. در زندگی فرزندان آدم عادی شده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن امروز از طریق جنگ رسانه ای و ترکیبی وارد میدان شده است، تصریح کرد: استکبار جهانی و صهیونیسم جنگ ترکیبی بین المللی در قالب یک امپراتوری رسانه ای – دیکتاتوری همه خباثت های خود را رها کرده و جنگ شناختی تمام عیار را به راه انداخته اند. شروع شده است که حقیقت گفته نمی شود و روشن نمی شود.

نماینده مردم لرستان در خانه ملت با تاکید بر اینکه دشمنان متوجه شده اند که پس از شکست در جنگ نظامی هرگز توان مقابله با ایران را نخواهند داشت، در این سال ها تمام تلاش خود را از تحریم ها رها کرده اند. تهدید به جنگ اقتصادی شد، اما نتوانستند عزم آن را بشکنند ملت به شکل گیری درآمدند و امروز به دلیل اهمیت رسانه وارد جنگ رسانه ای با ما شدند.

کرمی خاطرنشان کرد: دشمن با جنگ رسانه ای به دنبال تخریب روحیه مردم و ناامید ساختن آنها، انحراف تمدن ایران از تخت فرش و وادار کردن ما به خدمت به طاغوت است و دشمن در این جنگ رسانه ای تجاوزگر است.

وی با اشاره به اینکه بسیج همواره در همه صحنه ها حضور پررنگ داشته و امروز نیز در عرصه صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی و کشور فعال است، گفت: دشمن تاکیدی بر این موضوع نداشته و از این رو برخی از چهره های این بار بسیج در حوزه رسانه در فهرست تحریم های جدید قرار گرفتند.

کرمی با بیان اینکه استکبار جهانی می خواهد ما را ذلیل کند و با ایران مستقل، آزاد و یکپارچه مشکل دارد، گفت: دشمن به خوبی فهمیده است که بسیج در عرصه رسانه و همچنین در عرصه های دیگر حریف مهلکی است. با نقشه های آنها مقابله خواهد کرد و آنها را خنثی می کند، بنابراین ایجاب می کند که در این جبهه و در این جنگ رسانه ای با حضوری موثر در مقابله با دشمن و عقب راندن آنها مثل همیشه گام برداریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید