دشمن به دنبال سلب ثبات و آرامش جمهوری اسلامی است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شیرزاد غلام زاده در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک در خصوص اغتشاشات اخیر اظهار داشت: این اغتشاشات مورد تائید هیچکس دلسوز مردم و کشور و نظام نیست و این اغتشاشات کار بدخواهان است. کشوری که جمهوری اسلامی و کشور ایران را دوست ندارد، مستقل باشد

وی افزود: خسارت وارده به اموال عمومی را قاطعانه محکوم می کنیم و در این زمینه عوامل تحریک کننده، عوامل و مجریان باید مسئولیت داشته باشند و خسارت وارده را طبق قانون جبران کنند.

داور بین المللی کشتی گفت: فردی که رهبری این اغتشاشات را برعهده داشته و برای جان مردم ارزشی قائل نبوده در قانون مجازات درج شده و باید به سزای اعمال خود برسند.

وی تصریح کرد: در این صورت قانون ما با شفقت اسلامی کار می کند، شفقت باید در بالاترین سطح باشد، اما کسی که تعهدی نسبت به جوانان و کشور ندارد، شفقت اسلامی برای او معنا ندارد.

غلام زاده گفت: در اغتشاشات به وجود آمده، نیروهای انتظامی و امنیتی اغتشاش گران را شناسایی کردند و مشخص شد این افراد اکثراً کسانی بودند که دیدگاه های خارج از این کشور داشتند.

وی تصریح کرد: متأسفانه شبکه‌های مجازی بی‌پایان هستند و عده‌ای در ابتدا به دلیل عدم آگاهی از طریق این فضای مجازی تحریک می‌شدند، اما بعد متوجه شدند که وضعیت این‌طور نیست.

داور بین المللی کشتی گفت: کسانی که در اغتشاشات حضور داشتند اکثرا افرادی بودند که با نظام جمهوری اسلامی مشکل و عقده داشتند و فوت مرحوم مهسا امینی و حجاب بهانه ای بود.

وی تصریح کرد: به برخی از جوانان که باید روشنگری شوند نیز دروغ گفته شد، اما این افراد در ادامه متوجه شدند که تخریب اموال عمومی و به خطر انداختن جان مردم کار درستی نیست.

قاضی بین المللی ناو تصریح کرد: دشمن به دنبال این است که این ثبات و آرامش را از جمهوری اسلامی ایران بگیرد، در واقع این ثبات و آرامش به خاری در چشم دشمن تبدیل شده است.

وی افزود: در اغتشاشات اخیر برخی از روی ناآگاهی، برخی دیگر از روی علم شرکت کردند، به عنوان مثال برخی از نخبگان کشور حتی برای تحریک جوانان اظهاراتی کردند. البته تاریخ همیشه نشان داده است که کسانی که فاقد بصیرت هستند و به دنبال منافع خود هستند، در زمانی که شرایط به نفعشان نیست، کارشکنی می کنند.

غلام زاده گفت: علی کریمی و مهران مدیری از جمله کسانی بودند که با پول جمهوری اسلامی به این مقام رسیدند اما نمک خوردند و نمکدان را شکستند و باید گفت اگر جمهوری اسلامی نبود این مردم کجا بودند. اکنون هستند و در چه موقعیتی قرار خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: همانطور که گفته شد تحمل جمهوری اسلامی در این مورد فوق العاده بالاست اما اکنون باید فصل جدیدی باز شود و با این گونه افراد به شدت برخورد شود.

داور بین المللی کشتی گفت: موضوع روشنگری که مقام معظم رهبری تاکید کردند باید مورد توجه قرار گیرد، جوانان ما بدانند چه رشادتی در این سرزمین انجام شده و جوانان در سن و سال و بهترین لحظات زندگی خود چه بوده اند. می توانستند زندگی کنند، اما نشدند و جان خود را در دست گرفتند و جان خود را برای این کشور از دست دادند و شهید شدند.

وی تصریح کرد: واقعیت امر این است که فشار اقتصادی بر مردم وجود دارد و ما در تحریم به سر می بریم و باید گفت که همه کشور ها به جز ایران زیر فشار تحریم ها له شده اند اما ایران پشت به خواست خداست. و رهنمودهای رهبری و این برای دشمنان است، قابل تحمل نیست و می خواهند از هر جهت به این کشور ضربه بزنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید