دشمن به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت است


ساعت: 11:44
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1808065

سخنگوی ارشد ارتش با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت است، گفت: تحریم‌ها و تحریم‌های اقتصادی علیه تامین تجهیزات نظامی و دفاعی علیه ایران و انقلاب اسلامی اعمال شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار ابوالفضل شکارچی معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل و سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در جمع فرماندهان و دانشجویان دانشگاه هوانوردی و فناوری شهید ستاری گفت: انقلاب اسلامی بزرگترین نعمت الهی در زمان ما این باعث افزایش برکات بر ما خواهد شد.

وی ادامه داد: اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا و رهبری هوشمندانه و الهی مقام معظم رهبری در منطقه و جهان به سربلندی، عزت و عزت دست یافته است.

سخنگوی ارشد ارتش خطاب به دانشجویان آموزش نظامی شهید صیاد شیرازی در دانشگاه هوایی شهید ستاری گفت: شما دانشجویان به عنوان ستارگان درخشان برای جهاد در راه خدا انتخاب شده اید.

سردار شکارچی افزود: شما شاگردان نیروی هوایی الهی، سربازان نائب امام زمان (عج) هستید و دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن در ارتش انقلابی و ولایی و زمینه سازی برای آن نعمت بزرگی است. ظهور امام زمان (عج).

وی با بیان اینکه دفاع مقدس نعمتی لاینفک برای تثبیت قدرت و انقلاب اسلامی است، افزود: جنگ به خودی خود چیز خوبی نیست و آسیب های زیادی به جامعه وارد می کند، اما دفاع در هر کجای دنیا که باشد خوب است. “

سخنگوی ارشد ارتش با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت است، خاطرنشان کرد: تحریم های اقتصادی، نظامی و دفاعی علیه ایران اعمال شده و دشمنان برای براندازی نظام مقدس اسلامی بسیج شده اند. انقلاب

وی با بیان اینکه هر لحظه پاسداشت برای ما عاشورا است، گفت: بزرگترین، عالی ترین، وسیع ترین و عمیق ترین نعمت الهی در جهان ما انقلاب اسلامی است.

سردار شکارچی با بیان اینکه شهدا همیشه زنده هستند و شما جوانان فرماندهان آینده این لشکر مکتبی خواهید بود، خاطرنشان کرد: حفظ انقلاب، نظام مقدس، پاسداری از حریم ولایت، قرآن، مکتب علوی و عاشورا یک امر است. وظیفه همگانی و شما دانش آموزان مسئولیت سنگینی را بر دوش دارید و امیدواریم عاقبت به خیری برای شهدای عزیزمان باشید.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید