دشمن در جریان نفوذ وسواس است


ساعت: 15:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۷
کد خبر: 1890874

وی با بیان اینکه دشمن نسبت به جریان نفوذ در جمهوری اسلامی وسواس دارد، افزود: همانطور که در دوران اسارت جریان نفوذ برای انقلابیون آزاردهنده بود، اکنون نیز جریان نفوذ در کشور و حتی در مقامات عالی وجود دارد. کشور، که باید از آن آگاه باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از شرقجواد زوانت امروز در مراسم تجلیل و تجلیل از آزادگان که به مناسبت 5 مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی در تالار غدیر بیرجند برگزار شد، گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: آزادگان، “دوران اسارت با قرن ها کوتاه شده است که افراد مستعد تبدیل به الماس های درخشان می شوند” پس لحظه لحظه زندگی شما در بارگاه الهی محفوظ است و ممکن است برخی از مدیران آن را نبینند و کمتر مهربان باشند، اما لحظات زندگی شما ثبت شده.

استاندار خراسان جنوبی افزود: لحظات و فشارهای تلخ و سخت را می توان فراموش کرد اما خداوند این زحمات را فراموش نمی کند و نوشته شده که باید مراقب حفظ این زحمات باشیم.

وی همچنین گفت: فشار همه جانبه دشمن از زمان پیروزی انقلاب اسلامی به اوج خود رسیده و از آن زمان تاکنون رو به کاهش است، اما تمرکز دشمن بر جریان نفوذ در جمهوری اسلامی است. جریان نفوذی در کشور و حتی در رده های بالای مقامات دولتی وجود دارد که باید از آن آگاه باشیم.

ادامه: دشمن معتاد به جریان نفوذ است و کسانی که مخالف مواضع رهبری صحبت می کنند و مواضعشان نزدیک به بی بی سی، فارس نیوز و سی ان ان است در آن جریان هستند.

استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه باید به جریان نفوذ توجه کنیم وگرنه نفوذ در داخل موثرتر از بیرون است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند: نگذارید انقلاب شما را هویت زدایی کنند. برخی از افراد می خواهند هویت خود را از بین ببرند، اما باید به آنها گفته شود که چرا. شما به ژاپن و چین اعتراض نمی کنید و حتی اخبار آنها را پوشش نمی دهید.

او پرسید که چرا سالگرد بمباران ناکازاکی و هیروشیما را در نظر نگرفتند؟ چرا برای سالگرد کشتار ارامنه موضع نمی گیرند، بعد برای یادگارهای دفاع مقدس موضع می گیرند و وظیفه همه است که چنین مراسم باشکوهی برگزار کنند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند: «دشمن وانمود نکند که کشور به بن بست رسیده است»، افزود: کشور به بن بست نرسیده است، اما برخی از خواص و سلبریتی ها به بن بست رسیده اند. کوچه بن بست، چون تقابل استکبار جهانی با جمهوری اسلامی رو به پایان است و عده ای مانده اند که باید در کدام جبهه باشند.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: نیازمند بهبود در سطوح مختلف هستیم و با فضای مطلوبی که در قوای سه گانه با حضور نیروهای ارزشی و استانی وجود دارد، در چند سال آینده شاهد موفقیت های چشمگیری خواهیم بود.

کوانات افزود: امروز باید به آینده روشن برای نظام و کشور امیدوار بود چرا که در زمان جنگ وقتی به دفتر امام خمینی (ره) آمدند و وضعیت جنگ را به آنها گفتند، وقتی فشارها زیاد شد، فرمودند: در دست من نیست و کشور مالک آن است.”

استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: زمانی که زمان حال را با گذشته مقایسه می کنیم، در حوزه های داخلی و خارجی، علمی، اقتصادی و نظامی پیشرفت های زیادی داشته ایم که در حوزه نظامی حرفی برای گفتن داشته و دارد. امنیت پایداری برای کشور ما ایجاد کرد.

به گفته وی، در عرصه بین الملل مواضعی که در مقابل جمهوری اسلامی ایران اتخاذ کردند، سقوط کرده است و آلمان و فرانسه که 2 دهه پیش از کنار گذاشتن سوخت های فسیلی جشن گرفتند، اکنون به دنبال زغال سنگ هستند.

زاوانت ادامه داد: جنگ روسیه و اوکراین مشکلات عجیبی را برای آمریکا و اتحادیه اروپا در تامین انرژی و نیاز ایجاد کرده است و تحلیل ها بر این اساس است که کشورهای اروپایی در حال کشتار یکدیگر هستند.

وی تصریح کرد: ترامپ اعلام کرد که آمریکا در حال فروپاشی است زیرا به هیچ اصولی پایبند نیست و حقایقی را اعلام می کند که دموکرات ها و جمهوری خواهان نمی گویند و البته این نشان دهنده تقویت نظام اسلامی است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: در این میان کسانی که همپیمان آمریکا هستند با ما ارتباط برقرار می کنند و پول های بلوکه شده را به ایران پس می دهند و با جمهوری اسلامی قرارداد و قرارداد می بندند که این نشان از ضعف آمریکا و اتحادیه اروپا دارد.

لازم به ذکر است در این مراسم مطالبات و مشکلات آزادگان مطرح و با حضور فرماندار از آزادگان و خانواده های آنان تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید