دشمن در هراس از دهه 80/ ایران مقتدر تسلیم ظلم نمی شود


ساعت: 16:33
تاریخ انتشار: 08/06/1401
کد خبر: 1906561

امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه دشمن از دهه 80 هراس دارد گفت: دشمن با دروغگویی و فریب دهه 80 و به بهانه اعتراض سعی دارد از این دهه استفاده ابزاری کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به صدای موج؛ آیت الله علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر زنجان با تسلیت شهادت تعدادی از هموطنان در حادثه تروریستی شاهچراغ اظهار داشت: خبر ناخوشایند اقدام تروریستی و جنایتکارانه یکی از حامیان. استکبار جهانی در سومین حرم مطهر اهل بیت در ایران اسلامی، حضرت احمد بن. موسی بن جعفر شاهچراغ (علیه السلام) همه مردم شیراز را تلخ کرد.

وی با بیان اینکه دشمنان قسم خورده این ملت پس از شکست و لفاظی در ایجاد دو جناحی بین ملت بزرگ ایران بار دیگر چهره جنایتکار خود را نشان دادند، تصریح کرد: دشمنان با این اقدام شنیع به دنبال انتقام از ملت متدین و صبور هستند. ایران.

امام جمعه زنجان با اشاره به سفر ریاست جمهوری به استان زنجان و افتتاح رسمی 5 نیروگاه حرارتی با ظرفیت 1026 مگاوات در پنج استان کشور گفت: با این افتتاحیه ها ظرفیت برق استان و کشور افزایش یافته است. که یک موفقیت برای کشور است.

وی با اشاره به 17 آبان مصادف با شهادت شهید حسین 12 ساله گفت: اگرچه دانش آموزان زیادی در کشور کشته شده اند اما شهادت این نوجوان از نظر ارزشی قابل توجه است. این نوجوان 12 ساله با نارنجک زیر تانک دشمن رفته و با نوشیدن شربت شهادت آن را منهدم کرد.

آیت الله خاتمی با اشاره به 22 آبان که در کشور به عنوان روز دانشجو اعلام شده است، گفت: این روز به یاد دانشجویانی است که برای پاسداری و حمایت از انقلاب اسلامی تیرباران شدند.

وی با تاکید بر اینکه والدین، معلمان و مربیان باید به جوانانی که آینده سازان این مملکت هستند اعتماد کنند، یادآور شد: جوانان دهه هشتاد اگرچه انقلاب و دفاع مقدس را ندیده اند اما درک درستی از مسائل و مشکلات دارند. این روزها . اما داشتن بصیرت، تفکر و عمل انقلابی این نوجوانان نیز مهم است.

امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه دشمن از دهه 80 هراس دارد گفت: دشمن با دروغگویی و فریب دهه 80 و به بهانه اعتراض سعی دارد از این دهه استفاده ابزاری کند. اما مهم توجه به جهاد تبیین و تبیین شفاف مسائل برای جوانان است.

وی با بیان اینکه نباید فراموش کنیم چه کسانی داعش را به وجود آوردند، گفت: حادثه شاه چراغ جان و دل همه ما را به آتش کشید.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه دشمنان فقط با ایران مقتدر مشکل دارند، مشکل آنها ایران و اسلام نیست، گفت: اما در ایران اسلامی مبارزه با استکبار ادامه دارد و بر ایران مسلط نخواهد شد و از سوی دیگر دشمنان بدانند ایران قدرتمند است و زیر بار ظلم از بین نمی رود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید