دشمن سعی دارد به فحاشی در جامعه دامن بزند


ساعت: 09:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۹
کد خبر: 1876938

دبیر کارگروه زیست عفاف شورای عمومی فرهنگی:

حجت الاسلام بیاتی با اشاره به لزوم دسترسی به پوشش عفیف در جامعه گفت: تلاش دشمن ترویج بدحجابی در جامعه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیر افلاک، حجت الاسلام مهدی بیاتی شنبه شب در جلسه شورای عمومی فرهنگی خرم آباد اظهار داشت: دویدن با جایگاه ویژه.

وی افزود: دولت جدید به دنبال حل مشکلات کشور با دولت و مردم است و این امر در حوزه حجاب و عفاف فعال می شود.

دبیر کارگروه دو عفاف شورای فرهنگ عمومی با اشاره به راهکار دوگانگی حجاب و عفاف گفت: بحث عفاف و حجاب موضوع مهمی است که نیاز به برنامه ریزی دارد. این در همه زمینه ها مهم است.

وی بیان کرد: دشمن در صدد ترویج بدحجابی در جامعه است اما با رعایت بیشتر حجاب و عفاف ممکن است دشمن ناامید شود.

حجت الاسلام بیاتی گفت: با ایستادگی بر نقطه اجماع و اینکه اقدامات انجام شده باید مورد قبول مردم باشد، هر آنچه مصوب شود اجرا می شود و راهکارهای لازم این است که رسانه ها در اهمیت حجاب و عفاف نقش موثری داشته باشند. “

وی افزود: دسترسی به پوشش عفیف در جامعه امری ضروری است و این نوع پوشش باید متناسب با فرهنگ با قیمت مناسب عرضه شود و مکان هایی برای مجموعه های فرهنگی که این نوع پوشش در آن عرضه می شود در نظر گرفته شود.

دبیر کارگروه ارگانیک عفاف شورای عمومی فرهنگ سازی گفت: با بی حجابی باید صحبت کرد تا به راه راست بازگردد. جریان های مردمی به ما کمک می کنند تا این طرح را به خوبی اجرا کنیم.

فرهاد زیویار استاندار لرستان نیز در این نشست گفت: عفاف ادامه راه و روش زندگی است که یکی از نیازهای جامعه است و عفاف از سبک های پیامبران الهی است.

وی افزود: شرم و حجاب از هر فردی که از او خواسته می شود معلوم است که می خواهد این مهم را رعایت کند که در زندگی مؤثر است و ملت ما قلباً و بالذات به این موضوع و اصل جامعه ما توجه داشته و دارد. منشی بزرگ ملت ما در حیا این است که هم مصداق عینی داریم و هم نمونه تاریخی.

استاندار لرستان گفت: در جشنواره کن دو نفر کار شرم آور کردند و در جوامع لیبرال با رفتارهای فردگرایانه شروع کردند و این در بسیاری از حوادث تاریخی دیده می شود.

زیویار گفت: در برخی کشورها عروسک هایی که برای کودکان می سازند، نوع لباس و پوشش عروسک ها با فرهنگ ما همخوانی ندارد در حالی که پوشش عروسک های ایرانی برگرفته از فرهنگ ماست.

زیویار گفت: اگر ظرفیت ها در کنار هم باشد می توان با استفاده از توانمندی های فرهنگی و اجتماعی اقدام موثری انجام داد و گام های بلندی برداشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید