دشمن قادر به شکست اراده مردم نیست، خدمت به مردم اولویت اصلی بسیج است


ساعت: 12:17
تاریخ انتشار: 1401/06/16
کد خبر: 1895808

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مطرح کرد؛

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بسیج فرمول شکست دشمن است گفت: دشمن از شکست اراده مردم عاجز است و بسیج خدمت به نفع مردم را سرلوحه کار خود قرار داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ایلام بیدار، سردار ‘علی فدوی’; جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجتماع بزرگ جهادگران حسینی در سالن اجتماعات مرکز آموزش فنی و حرفه ای با اشاره به تجمع بزرگ اربعین گفت: رسانه های معاند در تلاش هستند تا از پوشش خبری روز اربعین جلوگیری کنند. نهضت عظیم اربعین و از این حرکت گسترده هراس دارند.» اما شاهد آن هستیم که روز به روز ابعاد جدیدی از این اجتماع عظیم در حال ظهور است و توطئه های دشمنان یکی پس از دیگری شکست می خورد.

سردار فدوی ادمه گفت: در سال های اخیر شاهد این بودیم که ایران اسلامی در ابعاد مختلف پیشرفت زیادی داشته و با توطئه های دشمنان وقفه ای در این پیشرفت ها ایجاد نشده است.

وی با اشاره به رشادت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: رزمندگان اسلام در طول جنگ 8 ساله رژیم بعث عراق علیه ایران اسلامی به عنوان جهاد در مقابل کاستی های موجود تلاش کردند و با عزم راسخ خود، تلاش کردند. توانستند عملیات بزرگی مانند والفجر 8 را طراحی کنند و متوجه شدند که ذهنیت دشمن شامل چنین برنامه ریزی و طراحی نیست.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه درصد قابل توجهی از زائران مرز مهران را برای عبور از مرز انتخاب می کنند، تاکید کرد: این موفقیت برای مردم استان ایلام به ویژه مردم مهران است چرا که این استان استقبال می کند. زائرانی که به رکاب زائران برکت دارند.

انتهای پیام /ص

دیدگاهتان را بنویسید