دفاع مقدس ذخیره ارزشمندی برای رشد ملی و پیشرفت کشور در گام دوم انقلاب است


زمان: 5:01 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: 1389/03/14
کد خبر: 1843385

کریمی گفت: امید آفرینی، بیان صحیح و موثر دوران انقلاب اسلامی و شکل دادن به آینده درخشان انقلاب اسلامی یکی از مهم ترین رویکردهای جهادی و الگوهای موفق انقلاب اسلامی از جمله حراست مقدس و اثربخشی است. حوزه های نظام اسلامی باید به نسل جوان منتقل شود.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب ؛ سردار سرتیپ دوم محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در کنگره ملی شهدای نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی گفت: امروز داریم افتخار تبرّک کنگره شهدای استان.» مرکز و اندیشه امام خمینی (ره) و شهدای استان مرکزی، نشست تخصصی دیگری برای تبیین نقش استان در حراست مقدس برگزار کنیم.

وی افزود: تلاش پیشکسوتان روستا و حمایت جوانان از برگزاری نشست تخصصی نشان از زنده بودن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه در بین سربازان و جانبازان دارد.

سردار کریمی با بیان اینکه اجلاس ایثارگران تعاونی با محوریت رزمندگان و ایثارگران تعاونی برای شروع هم افزایی و دفاع برگزار شد، گفت: نقش تعاون در دفاع مقدس بسیار مهم است و باید به خوبی تبیین شود، جلسه ای آغاز این کار.»

وی با تاکید بر اینکه دفاع مقدس ضامن هویت ملت، امنیت و اقتدار ایران اسلامی و ذخیره ارزشمندی برای رشد و توسعه ملی کشور و تقویت اقتدار انقلاب اسلامی در همه سطوح است، افزود: دفاع مقدس باید خوب باشد. به نسل جوان توضیح داد: «علاوه بر این، باید به خوبی محافظت شود و از هرگونه انحراف محافظت شود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی نهادینه شدن فرهنگ دفاع مقدس را در گام دوم یک ضرورت مهم خواند و گفت: لازمه نهادینه شدن دفاع مقدس تولید علم و نظریه پردازی است.

وی تاکید کرد: گفتمان سازی در حوزه حراست و اندیشه ائمه انقلاب از دستاوردهای مهم کار تبیینی کنگره شهدای استان مرکزی است.

سردار کریمی ادامه داد: به برکت کنگره شهدای استان مرکزی بیش از 200 جلد عنوان کتاب تهیه و منتشر شده و نهضت تولید محتوا در این راستا راه اندازی شده است و این حرکت با قوت ادامه دارد. با قدرت ادامه خواهد داشت و این جریان متعلق به همه مردم است.

وی افزود: استفاده از ظرفیت جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس برای تحقق اهداف از ابتدا مورد توجه قرار گرفت و بیش از 23 نشست تخصصی برای تبیین نقش اقشار مختلف مردم در محوریت موضوع برگزار شد. دفاع مقدس برای جانبازان «در گام اول کنگره و بقیه در گام دوم کنگره ساخته شدند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه درخواست مهم جهاد تبین از مقام معظم رهبری یکی از برنامه های مهم کنگره شهدای استان مرکزی در گام دوم بوده است، گفت: در گام دوم، درخواست مهم جهاد تبین از مقام معظم رهبری بوده است.

وی گفت: امید آفرینی، روایت دقیق و مؤثر حماسه های انقلاب اسلامی و ترسیم آینده روشن انقلاب اسلامی یکی از مهم ترین رویکردهای جهادی و الگوهای موفق انقلاب اسلامی از جمله حراست و اثربخشی مقدس است. نظام اسلامی در عرصه های مختلف باید به نسل جوان منتقل شود.»

سردار کریمی خاطرنشان کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب به دنبال جلوگیری از الگوی تفکر حضرت امام (ره) در سطح منطقه و بین المللی هستند و از این رو تبیین جهاد نقش بسیار مهمی در خنثی سازی توطئه های دشمن دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید