دفاع مقدس چراغ آینده ملت است/ تضعیف نیروهای مسلح گناه و خیانت نابخشودنی به مردم

دری نجف آبادی گفت: جبهه قرآن، ولایت، ایثار و شهادت با حضور جوانان غیور و نیروهای مسلح مقتدر همواره پیروز میدان بوده و دشمنان در ۴۳ سال گذشته در راهبردهای خود با شکست جدی مواجه بوده اند.

و ادامه داد: در هشت سال جنگ تحمیلی دشمن انتظار تجزیه کشور را داشت و توطئه ای در کشور ایجاد کرد که با فداکاری و از خود گذشتگی ملت مواجه شد و مردم با مقاومت خود حماسه های بزرگی خلق کردند.

امام جمعه اراک گفت: حراست مقدس درس نوآوری، خلاقیت و وحدت کلام برای نسل های آزادی خواه و نسل های آینده است و گرامیداشت هفته پاسداشت برکات فراوانی را برای جوانان و کشور به همراه خواهد داشت.


حراست مقدس چراغ آینده ملت است

وی گفت: حراست مقدس چراغ آینده ملت است و ملت ایران می تواند با استعانت از حریم مقدس از مشکلات و بحران ها با موفقیت عبور کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: امروز باید فرهنگ دفاع مقدس در دانشگاه ها و مدارس بیشتر مورد توجه قرار گیرد تا نسل جدید و آینده کشور بهتر بتوانند از این فرهنگ نجات بخش استفاده کنند. توجه ویژه به این موضوع در کتاب های درسی ضروری است.

دری نجف آبادی یادآور شد: امروز به برکت دفاع مقدس در بسیاری از عرصه ها اقتدار و عزت داریم و خودکفایی در بسیاری از عرصه ها از جمله دفاعی و موشکی حاصل الگوبرداری از فرهنگ دفاع مقدس است که باید به آن توجه شود. در سایر زمینه ها مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: امروز قدرت بازدارندگی کشور ثمره فرهنگ دفاع مقدس است و ایران اسلامی به واسطه پاسداری مقدس خود مبنای عزت ملت مسلمان شده است و قدرت، بازدارندگی و قدرت دفاعی کشور به شدت مورد بیم قرار گرفته است. دشمنان


نیروهای مسلح همیشه پیشگام صحنه های غرور آفرین و حماسی هستند

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه نیروهای مسلح همواره در صحنه های عبادت و حماسه آفرینی پیشگام هستند، گفت: حرکت مشوق و شتاب دهنده آنان در عرصه دفاع و خدمت به مردم باید همواره تداوم داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه دشمن با کمک فضای مجازی به دنبال سوء استفاده از اتفاقات کشور است، گفت: برای مقابله با توطئه های آنان باید آمادگی و هوشیاری کامل داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ علوی، حسینی و فاطمی همواره رکن ملت ایران بوده است، افزود: امروز نیروهای مسلح با تکیه بر فرهنگ عاشورایی باید اقتدار و آمادگی خود را در مقابله با مشکلات و حوادث مختلف افزایش دهند.

دری نجف آبادی گفت: نیروهای مسلح بزرگترین پشتوانه ملت ایران و پیشرفت کشور هستند و تضعیف نیروهای مسلح گناه و خیانت نابخشودنی به مردم است.


دستیابی به رشد 8 درصدی و صادرات 2 میلیارد دلاری در استان مرکزی باید مدنظر مدیریت عالی استان باشد.

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه دستیابی به رشد 8 درصدی و صادرات 2 میلیارد دلاری در استان مرکزی باید مورد توجه مقام معظم رهبری قرار گیرد، تصریح کرد: این امر نیازمند عزم همه جانبه و تلاش جهادی است و همه باید دولت 13 را در این امر یاری کنند. ماموریت های خود را

وی خاطرنشان کرد: امروز جبهه فرهنگی و اقتصادی کشور با الگوبرداری از جبهه دفاعی کشور باید منشأ برکات فراوان باشد و مشکلات اقتصادی و فرهنگی اصل نظام اسلامی را زیر سوال نبرد و ملت را از مسیر منحرف کند. مسیر اصلی آرمان های او

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید