دلیل تغییر مدیرعامل ارشاد البرز موجی از انتقادات به زنی بود که در کرج خوانندگی می کند.


ساعت: 15:53
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۳
کد خبر: 1805406

علیرضا عباسی گفت: اعتراضات مختلفی به خوانندگی یک خانم صورت گرفت و ما هم از وزیر فرهنگ و ارشاد انتقاد کردیم به همین دلیل سعید جابری انصاری به عنوان تنها ناظر برای انجام این انتقال انتخاب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا عباسی نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی درباره آخرین حواشی سرویس جهت یابی در گفت و گو با تیتریک گفت: متاسفانه اتفاقی که افتاد خوشایند نبود و برای همه ما آزاردهنده بود.

علیرضا عباسی افزود: اعتراضات مختلفی به یک خانم خواننده صورت گرفت و ما هم به وزیر فرهنگ و ارشاد انتقاد کردیم که در نتیجه آن سعید جابری انصاری به عنوان سرپرست این واگذاری انتخاب شد.

وی در پاسخ به انتقادات از تذکرات رهبری گفت: جابری انصاری به عنوان سرپرست فعالیت داشته و گزینه دائمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز نیست.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس افزود: اصرار ما این است که یک فرد قوی برای بر عهده گرفتن این مسئولیت سر کار بیاید ترجیحاً فردی توانمند و ارزشمند از استان البرز.

عباسی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد به دلیل یک اتفاق ناخوشایند در ارشاد البرز در صدد تغییر مدیرکل بود و تنها فردی از این وزارتخانه به صورت موقت به عنوان سرپرست انتخاب شد.

وی افزود: پس از وزارت جهت گیری به ما اطلاع داده شد که گزینه مذکور صرفا به عنوان ناظر است و البته نمایندگان مجلس برای انتخاب نیروهای توانمند و بومی تلاش خواهند کرد.

عباسی گفت: ما بر توانمندی های بومی استان البرز اصرار داریم، اما ممکن است در یک قسمت نیروهای استانی فوق العاده توانمند نداشته باشیم، هرچند مخالف قاعده استفاده از غیربومی هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید