دنیای بدون اسلام، جهنم دردناک زنان/ وای به روزی که دزدها پاسدار شوند!


ساعت: 21:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۶
کد خبر: 1918514

تأمل در تصویب حذف جمهوری اسلامی از کمیسیون زنان سازمان ملل متحد؛

دنیایی که سران غرب برای خروج از اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله و سلم) آماده می کنند، جهنم دردناکی است، به ویژه برای زنانی که دستخوش هوس ها و لذات جنسی خود می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ از بلاغ نقل می کنم; در کمیسیون زنان سازمان ملل که در حوزه تخصصی حقوق زنان فعالیت می‌کند، آمریکا خواستار اخراج ایران شد و با هزینه‌های فراوان و لابی‌گری موفق به تحقق خواسته خود شد و این در شرایطی است که بدترین فشارها و محدودیت‌ها برای زنان وجود دارد. در ایالات متحده و عربستان سعودی و در غرب، به ویژه در آمریکا، هر چند ثانیه یک زن یا دختر مورد تجاوز قرار گرفته و کشته می شود، به گفته منابع رسانه های آمریکایی، بیش از 86 درصد از دختران و زنان آمریکایی مورد تجاوز جنسی و تجاوز جنسی قرار گرفته اند. یک یا چند بار، و فضای عمومی کشور برای زنان بسیار ناامن و خطرناک است.

کمیسیون الغای فضایل

مأموریت زنان سازمان ملل متحد در سال 1946 با هدف برابری جنسیتی و حمایت از پیشرفت زنان تأسیس شد و متشکل از نمایندگان 45 کشور عضو سازمان ملل متحد است. این نمایندگان بر اساس تقسیمات جغرافیایی; آفریقا 13 عضو، آسیا 11 عضو، آمریکای لاتین و کارائیب 9 عضو، اروپای شرقی 4 عضو، اروپای غربی و سایر کشورها 8 عضو برای دوره های چهار ساله انتخاب می شوند.

عربستان وحشتناک ترین محدودیت ها را علیه زنان دارد و تا سال های اخیر زنان و دختران در عربستان سعودی با تشکیل و حمایت از گروه های وهابی مانند داعش، جبهه النصره، اجازه داشتن شناسنامه و شرکت در فعالیت های اجتماعی و حتی رانندگی را نداشتند. و بوکوحرام و غیره و همچنین ارتکاب جنایات روزانه در یمن که هزاران زن و کودک قربانی شده و میلیون ها نفر آواره شده اند و بی خانمان شده اند، این رژیم وحشی باید این گاو را در سازمان ملل متحد دوشیده باشد. کمیسیون به خاطر حمایت آمریکا و خنده به ریش همه اعضای این کمیسیون و قدرت های حاکم بر سازمان ملل!

وای به روزی که دزدها پاسدار شوند!

اسلام وهابی-سعودی که یک اسلام دروغین است، مورد حمایت جدی صهیونیست‌هایی است که آمریکا را برای اسلام‌هراسی اداره می‌کنند و اسلام ناب محمدی (ص) که ایران اسلامی از آن دفاع و منتشر می‌کند، در نقطه مقابل شیطان بزرگ قرار دارد. آمریکای متجاوز کاملا طبیعی است که آمریکا و متحدانش حضور جمهوری اسلامی در کمیسیون زنان را مغایر با اهداف نفسانی خود و سیاست تخریب بنیان خانواده بدانند و با حضور آن در این کمیسیون مخالفت کنند. عدم حضور اسلامي در اين كميسيون با حضور عربستان سعودي و برخي كشورهاي اسلامي كه ادعا كنند اين دقيقاً توجيهي پوپوليستي و فريبكارانه است. چرا که حاکمان وهابی عربستان هرگز نشانه و نماد اسلام نبوده اند، بلکه مخالف اسلام و پیامبر و خاندان معصومش هستند و چیزی جز مخالفت و لجاجت در برابر این خاندان باقی نگذاشته اند.

نگرش های جنسیتی خیانت به انسانیت است

اسلام و انقلاب اسلامی ملت ایران بذرک بر این باورند که دیدگاه جنسیتی زنان اولین انحراف در تصمیم‌گیری برای توسعه و فعالیت‌های خلاقانه زنان است. زنان نیز مانند مردان از حقوق اجتماعی برابر برخوردارند و با توجه به استعدادهای ذاتی خود فرصت رشد و تعالی دارند. نگاه جنسیتی به زنان بستری برای استثمار و فساد جنسی در جامعه و تخریب خانواده و تعادل در جامعه ایجاد می کند. اسلام معتقد است که زنان پاکدامن می توانند مردان غیور و فداکار تربیت کنند، چنانکه امام خمینی (ره) فرمودند مرد از دامان زن برمی خیزد.

این زنان عفیف و پاکدامنی هستند که می توانند فرزندان صالح و ایثارگر و مخالف ظلم و فساد تربیت کنند. تاریخ و وضعیت کنونی بسیاری از جوامع ثابت کرده است که جرم و جنایت محصول تربیت نادرست کودکانی است که یا ناشی از طلاق یا فرزندان نامشروع هستند. بنابراین تمام کسانی که در راستای جنسیت و جنسیت زن فعالیت می کنند، خائنان واقعی جوامع بشری هستند که عمود خانواده را می لرزانند و سپس از هم می پاشند. بر اساس آمار جوامع بی طرف جهان، رژیم سعودی زنان سعودی را تنها به دلیل حقوق و فعالیت های مدنی برای حفظ حقوق بشر ربوده و سال ها زندانی می کند.

اکثر متجاوزان و متجاوزان مدافع حقوق زنان شدند!

اما در حکومت اسلامی ایران، آنچه که دشمنان انقلاب تشخیص می‌دهند، ناشی از واقعیت‌های تلخ زندگی زنان در نظام اسلامی است و آزادی زنان برای داشتن زندگی‌های ارزنده و نشاط‌آور، چیزی نیست که حتی برای شهروندان کشور نیز پنهان بماند. کشورهای غربی امروزه به دلیل توجه والای انقلاب اسلامی به زن که برگرفته از منظر فطری اسلام و سیره پیامبر اکرم و ائمه معصومین علیهم السلام است، قابل مقایسه با هیچ کشوری در جهان نیست.

صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی و به ویژه آمریکا صاحبان اصلی صنعت پورن و تولید فیلم ها و کلیپ های مبتذل و انتشار زننده ترین روابط جنسی و صنعت فحشا و تجارت کثیف سکس فروشی در جهان هستند. . طبیعی است زمانی که صهیونیست ها و آمریکایی ها رهبران و مدیران کمیسیون زنان سازمان ملل باشند، دیگر جایی برای جمهوری اسلامی ایران باقی نمی ماند. زیرا این کمیسیون بیش از هر چیز آزادی جنسی بدون قید و شرط دختران و زنان را تجویز و ترویج می کند که در واقع امتداد فاجعه زنا و تولد فرزندان نامشروع و بی پدر است که ارتش شیطان را برای ارتکاب انواع جنایات تشکیل می دهند. جنایات

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید