روز پاسدار سالروز دفاع از اسلام ناب است.


ساعت: 13:02
تاریخ انتشار: 1400/12/15
کد خبر: 1813326

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) گفت: با پوشیدن لباس مقدس پاسداران در واقع برای دفاع از آرمان های اسلام ناب محمدی پیرو حضرت سیدالشهدا هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) در گفتگو با متاسفم وی در تشریح فلسفه روز پاسدار گفت: روز پاسدار در واقع سالروز تحقق اسلام پاسدار است.

وی با گرامیداشت سالروز میلاد سرور و سالار شهیدان گفت: امام حسین (ع) با پاک نگه داشتن خون خود، فرزندان و بهترین همرزمانش مکتب اسلام را برای همیشه زنده و پایدار نگه داشت.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) با یادآوری انحنای آثار به جای مانده از اسلام اولیه، گفت: من حسین (ع) را در آن زمان دارم با قیام ماندگارش، آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام ناب محمدی برای نسل‌ها از دوره‌های مختلف تاریخ منتقل شده است. .


امام حسین (ع) بزرگترین حافظ دین و شرف و آزادی است

وی امام حسین(ع) را بزرگترین حافظ دین، شرف و آزادی نام برد و گفت: امام خمینی(ره) نیز با پیروی از مکتب عاشورا، انقلاب اسلامی را پایه گذاری کردند.

سردار محمدی اصل با بیان اینکه امام خمینی (ره) روز میلاد بزرگترین حماسه تاریخ بشریت را روز پاسدار نامیدند، گفت: ایشان این روز بزرگ را روز پاسدار نامیدند لذا پاسدار می تواند ادامه دهنده آرمان ها و اهداف شهدا باشد.»

وی گفت: با پوشیدن لباس مقدس سپاه پاسداران در واقع پیرو حضرت سیدالشهدا برای دفاع از آرمان های اسلام ناب محمدی هستند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) با یادآوری تلفات رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس 8 ساله، سرزمین نبردهای آرام در مناطق عملیاتی شمال غرب و دفاع از حرمین، گفت: وارد میدان شده اند. زمینه امنیت پایدار در سرزمین ما

وی به آغاز اسلام اشاره می کند و می گوید: همانطور که جوانان ما مانند جوانان روزهای اول دفاع مقدس عمل کردند، نسل انقلاب امروز نیز مانند جوانان دفاع مقدس در عرصه های علمی، سازنده، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی ظاهر می شود. سنگرها.”

سردار محمدی اصل در ادامه سخنان خود با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در روز عید سعید فطر گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند; عقلانیت و اخلاق از مهم ترین ویژگی های پیامبر رحمت است و سپاه پاسداران را به مزیت های عام و خاص می شناسند.

وی به جنگ سخت و نرم اشاره کرد و گفت: اقتدار، عزت و عظمت امروز ایران مرهون فداکاری رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) تزریق امید و نشاط در جامعه را رسالت امروز سپاه پاسداران دانست و گفت: در عرصه امید و نشاط در جامعه.

وی بسیجیان را به ترویج باورهای دینی، باورهای فضای مجازی و انتقال آرمان ها و پیام های شهدای جهان دعوت کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید