احیای اسلام ناب محمدی بارزترین ویژگی حکومت مهدوی است

ساعت: 18:20
تاریخ انتشار: 1400/10/24
کد خبر: 1800390

حجت الاسلام محمود میلواد گفت: احیای اسلام ناب محمدی یکی از بارزترین ویژگی های حکومت جهانی مهدی (عج) است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خجت الاسلام محمود میلاوند کارشناس مذهبی در گفت و گو با خبرنگار تیتریک وی بیان کرد: مشروعیت اولین و زیباترین ویژگی حکومت حضرت مهدی (عج) است و شعار راهبردی ایشان «نابودی باطل و احیای حق» است.

میلاوند ادامه داد: امام زمان (عج) از سوی خداوند متعال به امامت منصوب شد و خلیفه معصوم و وارث زمین است و بر این اساس حکومت ایشان مشروع و صحیح است و با ظهور ایشان حکومت ظالمانه و ناعادلانه ای باقی نمی ماند. .

وی افزود: حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) امام صلوات و جمال است و با ترور و جنگ مخالف است، مگر اینکه لازم باشد و عقل آن را جایز بداند.

این کارشناس بیان کرد: حاکمیت جهانی یکی دیگر از ویژگی های حکومت مهدوی است که پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) فرمودند: «سوگند به آن که به حق به من وحی به نبوت کرد! مهدی قیام می کند و زمین به نور او روشن می شود و حکومت او شرق و غرب عالم را فرا می گیرد.

حجت الاسلام میلادوند گفت: در زمان ظهور امام زمان (عج) با وجود حکومت واحد در سراسر سرزمین و با حکومت یکپارچه این امام، دیگر اختلاف و جنگ و خونریزی رخ نخواهد داد و مردم برادر و برابرند عشق انسانی دوباره زنده خواهد شد.

وی افزود: احیای اسلام ناب محمدی یکی از بارزترین ویژگی های حکومت جهانی مهدی(عج) است. امام بکر (علیه السلام) در این باره می فرماید: «هنگامی که قائم قیام کند، همه نیروها و پرچم ها بر او فرود می آید و هیبتش در عالم هستی فرا می گیرد و پیروان همه ادیان اسلام می آورند و به خدای یگانه ایمان می آورند». آنها میپوشند. “

این کارشناس در خاتمه خاطرنشان کرد: اسلام تنها دین حاکم و رسمی در حکومت جهانی مهدوی خواهد بود و امام با بینش و علم خدادادی خود، همه ادیان و مذاهب غیر خدا را از روی زمین دور می کند و می سازد. همه انسانها یک دین هستند، این اداره احکام واقعی اسلام را هدایت، اعمال و احیا خواهد کرد و طبیعت همه را با این غریزه الهی سیراب خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید