دور جدید مذاکرات هسته ای در وین تا پایان ماه جاری آغاز می شود

زمان: 19:07
منتشر شده در: 1400/07/17
کد خبر: 1774668

خبرگزاری آناتولی به نقل از یک منبع آگاه گفت دور جدیدی از مذاکرات هسته ای بین ایران و بقیه شورای امنیت سازمان ملل متحد در وین پیش از پایان این ماه آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناتولی ، یک منبع آگاه از آغاز دور جدید مذاکرات هسته ای ایران و سایر کشورها در برجام در وین ، پیش از پایان ماه جاری خبر داد.

بر اساس این گزارش ، منبع آگاه گفت که با پایان روند بررسی مذاکرات ، نقشه راه مذاکرات در تیم فعلی ایران برای مذاکرات در زمینه فناوری هسته ای بسیار متفاوت با تیم قبلی خواهد بود.

لازم به ذکر است که وزیر خارجه کشورمان دیروز در جریان کنفرانس مطبوعاتی خود در بیروت درباره مذاکرات در وین گفت: “ما به مذاکرات در وین باز خواهیم گشت.” در دولت جدید ، در حال نزدیک شدن به نتیجه نهایی در این زمینه هستیم. برای دولت جدید ایران ، که یک دولت عمل گرا و دارای نتیجه است ، بسیار مهم است که منافع و حقوق مردم ایران در مذاکرات به طور کامل تضمین شود.

امیر عبدالهیان ادامه داد: ما در مذاکرات وقت تلف نمی کنیم. برای ما مهم است که از طرف دیگر ، از جمله ایالات متحده ، سیگنال هایی دریافت کنیم که آمریکایی ها قصد قوی دارند به تعهدات خود بازگردند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید