دوستی های مضر برای نظام کم نیست / خشم امروز از انقلاب وحشیانه تر از گذشته است


ساعت: 08:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۶
کد خبر: 1805982

دشتی گفت: دوستان نظام در راه خسته یا خسته شدند و آسیب های زیادی به جامعه و ظلم به مردم و انقلاب برجای گذاشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گلم حسین دشتی رئیس شورای اسلامی شهر یزد در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا، انقلاب اسلامی ایران را زمینه ساز شکل گیری نظام توحیدی پیامبر اکرم (ص) و ثمره دین، معنوی و سیاسی دانست. تداوم نهضت انبیای الهی با دو هدف اصلی شکل می گیرد: یکی دعوت به توحید و حیات طیبه انسانی و در عین حال جدایی انسان ها از حکومت قدرت و ضدیت. حیات انسانی که رسالت همه پیامبران الهی است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: در ارزیابی عمر 42 ساله انقلاب اسلامی با حضور متعهدانه و متعهدانه مردم و مسئولان در عرصه دفع طاغوت و خدمات رسانی به مردم در همه عرصه ها مواجه هستیم. و همت و هدف.کاهش فاصله طبقاتی.اسلامی است.

وی گفت: در مسیر انقلاب اسلامی با کاستی ها، سهل انگاری ها، سکولارها و… مواجه شدیم. از چند تن از دوستان نظام و دوستان نظام که در این راه یا خسته شده بودند یا خیانت کردند که لطمه بزرگی به جامعه و مظلومیت مردم و انقلاب وارد کرد.

دشتی افزود: امروز در دوران انقلاب اسلامی با دشمنی جریان استکبار و استعمار در بعد نظامی از جنگ تحمیلی گرفته تا تحریک دشمنان و منافقین به ویژه جنگ فراگیر و انتقام جویانه در عرصه های شناختی و هجمه بی رحمانه. بر مردم و ارزش های اسلامی ما با حجاب های حیا و عفاف و عدالت همراه هستیم.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی در این فضای مملو از نشاط اما ترس، در فضای تلاش و فداکاری همراه با شکست برخی خواص و در فضای خصومت جهانی در همه ابعاد که به عنوان صحنه آزمایش الهی ادامه دارد. همه امید و توکل به خدا پیش می رود و در چنین فضایی خداوند متعال وعده پیروزی داده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید