مشارکت نمایندگان در عزل و نصب مضر و مغایر با تذکرات رهبر انقلاب است.


ساعت: 15:29
تاریخ انتشار: 1401/01/20
کد خبر: 1820701

مبارک آبادی گفت: آسیبی که به برخی از نمایندگان وارد شده این است که می خواهند افراد مورد نظر خود را منصوب کنند و اصرار بر این امر نادیده گرفتن دستورات رهبر معظم انقلاب است که نسبت به این آسیب هشدار دادند. دیدار با نمایندگان مجلس».

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; حجت الاسلام امیدرضا مبارک آبادی رئیس سازمان نظارت بر استان مرکزی در این مراسم با اشاره به تکالیف شورای قانون اساسی بر اساس قانون اساسی با اشاره به تکالیف و تکالیف شورای قانون اساسی در قانون اساسی، رئیس اداره نظارت بر زرندیه تکریم و معارفه شد.

وی در ادامه راهبرد دفاتر نظارت را انتخابات به انتخابات عنوان کرد و با تاکید بر رصد حرکت های سیاسی و پویایی خدمات گفت: شبکه نظارتی شورای نظارت هر روز قوی تر و پویاتر می شود.

مبارک آبادی همچنین به دخالت برخی نمایندگان در عزل و انتصابات اشاره کرد و گفت: آسیبی که به برخی از نمایندگان وارد شده این است که می خواهند افرادی را که می خواهند منصوب کنند و اصرار بر انتصاب عده ای دارند، بدون اینکه کارشان مشورت و ادامه و اصرار باشد. وظیفه نادیده گرفتن دستورات رهبر معظم انقلاب است که در دیدار با نمایندگان در 5 خرداد سال گذشته نسبت به این آسیب ها هشدار دادند.

رئیس سازمان نظارت بر استان مرکزی از تلاش چندین ساله احمد طباطبایی برای تغییر ساختار هر سازمان و لزوم استفاده از نیروهای جدید برای استفاده از تجربیات مختلف تقدیر کرد و برای داود طهماسبی رئیس جدید نظارت بر انتخابات زرندیه آرزوی موفقیت روزافزون کرد. سرویس.

مراسم تکریم و معارفه رئیس سابق و جدید نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان زرندیه با حضور رئیس نظارت بر انتخابات استان مرکزی، امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه، رئیس پلیس و اعضای ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد. دفتر و تعدادی از ماموران نظارتی در شهر زرندیه.

دیدگاهتان را بنویسید