نمایندگان در عزل و نصب ها دخالت نکنند


ساعت: 20:39
تاریخ انتشار: 1401/04/08
کد خبر: 1879694

رئیس مجلس در نشست اعضای مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت: یکی از تاکیدات نمایندگان عدم دخالت در عزل و انتصابات است و این مربوط به تعهدات مجلس است. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ظهر امروز (9 تیرماه) در نشست مجمع نمایندگان استان خوزستان با محمد باکر کلیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، مهم ترین مسائل و مشکلات استان از جمله تنش آبی و برنامه های مدیریتی جاری در ارتباط با پس از تقسیم بودجه مسئولیت اجتماعی توسط وزارت نفت، مسائل مدیریت خوزستان، تکمیل پروژه های نیمه تمام مانند پروژه قدیمی ۵۵۰ هزار هکتاری و… مورد توجه قرار گرفت.

وی در این جلسه در پی گلایه برخی از مسئولان استان خوزستان مبنی بر عدم تخصیص بودجه و وام به برخی بخش ها، تاکید کرد: برای مجلس قابل قبول نیست، بودجه حسابداری نمی شود، بنابراین نظارت دقیقی وجود دارد و نباید کوتاهی کنیم. .

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر مسئله محوری بودن برنامه هفتم گفت: در برنامه هفتم توسعه باید مشکلات اصلی و اساسی کشور شناسایی و برای حل آنها راهکار ارائه شود. برای استان خوزستان به زودی اولویت های مهمی که مشکلات اساسی و زیرساختی استان را حل می کند و نتایج آن به گوش همه ساکنان استان می رسد باید شناسایی و در برنامه هفتم گنجانده شود.

رئیس مجلس در این خصوص گفت: در برنامه هفتم توسعه باید موضوعاتی را انتخاب کنیم که اتفاق خوبی برای مردم بیفتد وگرنه دوباره کار و پروژه ها را شروع می کنیم و مبلغی را برای آن در نظر می گیریم اما نتیجه می شود. برای مردم.نه

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید