نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در انتصابات دخالت نکنند

ساعت: 16:14
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1781805

حجت الاسلام افرو گفت: نمایندگان نباید در انتصابات دخالت کنند، اما می توانند با استاندار مشورت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز نماز عبادت سیاسی شهرک استلن بهمئی با رعایت پروتکل های بهداشتی این هفته در مسجد صاحب الزمان این شهرک برگزار شد.

امام جمعه شهرستان بهمئی در دعای عبادت سیاسی این شهرستان گفت: این هفته مبارزه با استکبار است و 13 آبان روز مهم و نقطه درخشانی در تاریخ ایران اسلامی است و شاید کمتر به آن توجه کرده ایم. آی تی. “

وی ادامه داد: دانشجویان پیرو خط امام با توجه به اینکه دولت یک دولت موقت است و فرصت کشف عملیاتی که بدون اطلاع امام خمینی(ره) برنامه ریزی شده را داشته اند، لانه جاسوسی آمریکا را با کار بسیار بزرگی تسخیر می کنند. .

وی ادامه داد: علت انتخاب 13 آبان توسط دانشجویان برای عملیات تسخیر لانه جاسوسی آمریکا این بود که در 13 آبان 1343 پس از سخنرانی امام خمینی (ره) به ترکیه تبعید شد، دانشجویان 13 آبان را برای پاسخگویی به این حرکت انتخاب کردند. .

افروگی ادامه داد: حدود شش ماه پس از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، عملیات پنجه عقاب یا طبس انجام شد و آمریکایی ها قصد داشتند چندین نقطه مهم کشور عزیزمان را بمباران کنند و برای این عملیات ویژه ترین نیروهای خود را با چندین فروند هواپیما انتخاب کردند. هلیکوپتر «آنها باید عملیات انجام می دادند.

به دستور کارتر این حمله سرنوشت ساز شد و به فرمان خدا طوفان شن به راه افتاد و همه نقشه هایشان نقش بر آب شد و شکست تلخ دیگری را متحمل شدند.

امام جمعه شهرستان بهمئی ادامه داد: ویژگی خاص حادثه اخیر باز هم در آبان ماه بود و آن توقیف یک نفتکش آمریکایی توسط سپاه مقتدر جمهوری اسلامی ایران بود.

افروگی از فرهنگ پوشش من در شهرستان بهمئی گفت. فرهنگ پوشش ما را نباید با شهرهای همسایه مقایسه کرد، زیرا فرهنگ شهر ما کمتر باز و بد حجاب است. و از مردم و کارمندان می خواهد که به ما کمک کنند تا دچار مشکلات ناشی از کم حیا و خطرات و آسیب های آن نشویم.

وی در ادامه به مضرات بدحجابی پرداخت و گفت: بدحجابی علاوه بر گناه باعث بروز مشکلاتی از جمله عدم دلبستگی بین خانواده ها، افزایش طلاق، کشتار محبت در جوانان و… آسیب های بدحجابی و آثار فردی، اجتماعی و روانی بر جوانان تأثیر روانی خواهد داشت.

امام جمعه بهمئی گفت: در خصوص تغییراتی که در آینده در خصوص ادارات و مسئولین ایجاد می شود، گفت: تا می توانید یکدیگر را تخریب نکنید، سعی کنید مسئولیت را بر عهده بگیرید اما تخریب اصلا جایز نیست. .

امام جمعه شهرستان بهمئی در خصوص تاثیر نمایندگان در انتخاب مسئولان گفت: نمایندگان در انتخابات دخالت نکنند بلکه می توانند با استاندار مشورت کنند.

در پایان حجت الاسلام افروگی ضمن تشکر از دستگاه قضایی و نیروی انتظامی از خداوند متعال خواستار تجلیل از این عزیزان شد.

خبرنگار: سوتود
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید