آیا نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در انتصاب رئیس دانشگاه فرهنگیان دخالت کردند؟


زمان: 19:57
تاریخ انتشار: 14/08/12
کد خبر: 1811862

در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد;

رئیس جدید دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ نماینده ای در انتصاب وی دخیل نبوده و به صورت موردی به این مسئولیت منصوب شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز سید سلیمان حسینی نیک در مراسم تودیع و معارفه روسای دانشگاه فرهنگیان استان کوگیلویه و بویراحمد که در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد. هیچ یک از نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در انتصاب من دخالت نکردند. نداشتند، گفت: این نزدیکان این فهم و درایت را دارند که دانشگاه روند جداگانه ای دارد.

وی گفت: دانشگاه فرهنگیان نیاز به حمایت دارد و اگر می خواهید معلم خوب فردا در مدارس تدریس کند، امروز باید از دانشگاه فرهنگیان حمایت کنید و ما به کمک شما نیازمندیم.

حسینی نیک افزود: چیزی که بیش از هر زمان دیگری به آن نیاز داریم تربیت شاگردانی است که مشغول به کار هستند و معتقدم دانشجویانی که مشغول هستند نیز به دنبال تخصص خواهند رفت.

رئیس سابق دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز خدمات ارائه شده در پنج سال گذشته را برشمرد و گفت: این طبیعی است که سکان قدرت را از دست شخص دیگری رها کنیم و این حق دولت هاست که قدرت خود را تغییر دهند. “

نوروز هاشمی با تاکید بر اینکه به عنوان فردی که در دانشگاه فرهنگیان به معلمان درس می دهد، اگر اشتباه کنیم می توانیم جامعه ای را نابود کنیم، خاطرنشان کرد: من در دوران حکومتم کار سیاسی انجام ندادم، زیرا معتقدم دانشگاه محل فعالیت های سیاسی است. اما نه و مکانی برای سیاست.»

هاشمی تاکید کرد: اگر دانشگاه بخواهد سیاست بازی کند، رسالت خود را از دست می دهد.

وی با تقدیر از «غلامرضا تاج گردون» نماینده سابق گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: دکتر تاج گردون بدون دخالت در امور دانشگاه به دانشگاه کمک کردند و البته باید بگویم که سایر نمایندگان ارتباط کمتری با دانشگاه داشت.

خبرنگار: باخمانیار

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید