نظام بسیج در جهان بی نظیر است/ فرهنگ بسیجی مخفف همدلی و دوستی است


ساعت: 13:25
تاریخ انتشار: 09/06/1401
کد خبر: 1914001

عمر بلوچ گفت: هر زمان که کشور با چالش ها و مشکلاتی مواجه می شود این بسیج است که مردم را تنها نمی گذارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عمر بلوچ یکی از اعضای شورای شهر چابهار در گفتگو با خبرنگار عصرهامون گفت: بسیج یعنی رسیدن به آخر خط، وقتی کشور با چالش مواجه است، وقتی مشکلاتی در کشور وجود دارد، بسیج همیشه در کنار مردم است. و این مشکلات و چالش ها را حل می کند.»

وی افزود: فرهنگ بسیجی به این معناست که مردم آن در هیچ کجای کشور در مشکلات خود تنها نباشند زیرا بسیجی از بدنه مردم است.

عمر بلوچ تصریح کرد: اقشار مختلف دور هم جمع شدند و تشکیلات و نظام بسیار خوبی را تشکیل دادند که در دنیا بی نظیر است به نام بسیج.

وی ادامه داد: هر زمان و هر زمان که بسیج کشور را در چالش های مختلف اعم از اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و همچنین حوادث غیر مترقبه می بیند، با روحیه کمک، خودباوری، رفاقت و همدلی در کنار مردم است. مردم تزریق شد

بلوچ افزود: فرهنگ بسیجی به معنای همدلی و دوستی است که اقشار مختلف در کنار هم باشند و بتوانند یکدیگر را پوشش دهند تا کمترین مشکل را در جامعه داشته باشیم.

عضو شورای شهر چابهار تصریح کرد: پیام من به مردم ایران این است که مردم ایران باید برای حفظ آرمان های نظام و انقلاب در کنار هم باشند و سعی کنند به تمام توطئه هایی که برای تضعیف و نابودی این کشور و نابودی این کشور استفاده می شود پایان دهند. سرمایه های این کشور و تلاش برای ساختن کشور دیگری در کنار هم برای حفظ این همبستگی داخلی برای توسعه شعائر نظام.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید