دولت آمریکا امروز برجسته ترین نماد حمایت از تروریسم است


ساعت: 16:22
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1879046

رضایی گفت: اقدامات تروریستی و خرابکارانه در دولت آمریکا نهادینه شده و امروز دولت آمریکا برجسته ترین نماد حمایت از تروریسم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از یزدرسا ، حسن رضایی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه دولت آمریکا یکی از حامیان اصلی تروریسم در جهان است که هفته آینده حقوق بشر آمریکا را هدف قرار داده است، گفت:

وی افزود: نگاهی به رویکرد آمریکا به کشورهای مختلف به خوبی نشان می دهد که حمایت مالی، سیاسی و نظامی از گروه های تروریستی در کشورهای مستقل همواره در دستور کار دولت آمریکا بوده است.

این تحلیلگر مسائل سیاسی ادامه داد: این در حالی است که آمریکایی ها از دولت های مستبدی که توسط دیکتاتورها اداره می شوند و در واقع دست نشانده آمریکا هستند، حمایت می کنند.

رضایی گفت: آمریکا علاوه بر حمایت از گروه های تروریستی در برخی از کشورهای آمریکای لاتین، در غرب آسیا کارنامه سیاهی در این زمینه دارد.

وی گفت: رژیم صهیونیستی کودک کش دهه هاست که با حمایت همه جانبه آمریکایی ها در فلسطین اشغالی دست به جنایات مختلفی می زند. در یمن رژیم آل سعود با حمایت همه جانبه آمریکا بیش از هشت سال است که مردم مظلوم، کودکان و زنان را تحت ستم قرار داده است.

این کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: گروه های تروریستی مانند داعش توسط آمریکا برای ضربه زدن به کشورهای مستقل و ملت های آزاد و ایجاد تفرقه بین مسلمانان منطقه ایجاد شد و در نهایت این ایران بود که با این گروه ها مقابله کرد.

رضایی افزود: آمریکایی ها که نابودی داعش را ضربه ای جدی به طراحی خود می دیدند، سرانجام سردار حاج قاسم سلیمانی را به عنوان عامل اصلی مبارزه با داعش به هلاکت رساندند و این اقدام نادری است که دولت به آن دست زده است. رسماً نیروی نظامی کشور دیگری است.» و شما نباید در بیان این اقدام تردید کنید.

وی افزود: این نوع برخورد در واقع نشانه نهادینه شدن اقدامات تروریستی و خرابکاری در دولت آمریکاست و امروز دولت آمریکا برجسته ترین نماد حمایت از تروریسم است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید