دولت بدون قید و شرط به مردم خدمت می کند/ رانت خواران و مفسدان از سازمان های اداری بریده می شوند


ساعت: 16:15
تاریخ انتشار: 05/06/1401
کد خبر: 1886158

آیت الله رئیسی خطاب به مردم همدان گفت: مشکل آب برای مردم استان همدان عذاب آور است و به مسئولان استانی و مدیران ذیربط تاکید شده است تا دو ماه آینده کار آبرسانی استان را با جدیت به پایان برسانند. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از اسرامدان; سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه برای انجام سی امین سفر دولت به استان با استقبال نماینده ولی فقیه در استان، امام جمعه همدان، استاندار و جمعی از مسئولان استان وارد مرکز استان همدان شد. استان.


دیدار با نخبگان استان، دیدار با اقشار مختلف مردم، ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدا، برگزاری شورای اداری، بازدید از برخی پروژه ها و طرح های عمرانی و خدماتی و برگزاری نشست خبری در پایان سفر از مهمترین برنامه های سفر یک روزه رئیس جمهور به همدان است..


رئیس جمهور در دیدار جمعی از اقشار مختلف مردم استان همدان گفت: مردم مؤمن و مجاهد همدان، دارالمومنین و دارالمجاهدین رمز موفقیت این شهر و دیار ایمان هستند. ، ایمان و ایمان به خدا. همچنین وحدت شما در راه حق، دو ویژگی اهل این نظام است»..


وی افزود: همدان زادگاه مردان و زنان فرهیخته ای است که در تاریخ به شهرت رسیدند. چهره های معروفی چون بابا طاهر و بوعلی. علما و فیلسوفان بزرگی که در جهان اسلام تأثیرگذار بودند. رشادت و از خودگذشتگی جان باختگان دفاع مقدس.


رئیسی ادامه داد: سال ها 61 و 62 من خادم مردم همدان بودم و یاد و خاطره شهدا را گرامی می داریم، استان همدان در دفاع مقدس و بمباران هایی که شبانه روز همدان را تهدید می کرد خوش درخشید و بصیرت مردم همدان دشمن را ناامید کرد..


رئیس قوه مجریه تاکید کرد: امروز وظیفه همه ما شهیدان و ایثارگران و رزمندگان دین است و امروز میدان مصیبت و امتحان بزرگ است و شهدا و خانواده هایشان پذیرفته شدند. صبورانه پاداش گرفتند.”.


وی گفت: باید در این مصیبت بزرگ که خدمت به مردم است و از تهدیدها نترسیدیم تلاش کنیم، امروز خداوند به ما توانایی های خوبی داده است و این مردان و زنان مجاهدان حفظ نظام هستند..


رئیسی تاکید کرد: در این 40 سال تلاش های زیادی انجام شده است اما با تمام تلاش ها باید کارهای زیادی انجام شود از جمله بحث آب که به مسئولان تاکید می شود با جدیت آن را پیگیری کنند چرا که این کار 17 سال کند شد.


رئیس جمهور کشورمان اعلام کرد: موضوع آب حداکثر تا دو ماه دیگر حل می شود.


رئیسی بیان کرد: امروزه تولیدات کشاورزی و فعالیت صنایع موضوع محوری است. در صورت تعطیلی واحدهای صنعتی باید به سمت تولید برگردند زیرا همه اینها باعث اشتغال بیشتر می شود..


وی ادامه داد: خلقت 27000 اشتغال در دستور کار دولت است و همه بخش ها باید برای ایجاد و فعال سازی تولید و اشتغال تلاش کنند. خط تولید باید افزایش یابد، مدیریت منابع آب و الگوی کشت نیز باید تغییر کند.


آیت الله رئیسی تصریح کرد: باید در مورد 40000در سال جدید برای حل بیکاری باید شغل ایجاد شود و در حوزه مسکن نیز مشکلات زیادی قابل حل است و در این مسیر ایجاد مسکن باید با همکاری خود مردم و تشکیل تعاونی های کارگری دنبال شود..


وی افزود: مردم آماده کمک به دولت در ساخت مسکن هستند، بنابراین اعطای زمین و تسهیلات به اقشار نیازمند هر چه سریعتر انجام شود..


رئیس قوه مجریه ادامه داد: زمین هایی در شهرها وجود دارد که باید از آنها استفاده کنیم.


وی تاکید کرد: امروز اصلاحاتی که در حوزه اقتصاد انجام شد و مقاومت مردم در برابر دشمن را خنثی کرد، امروز میدان خدمت باز است و با اخلاص و انسانیت انجام می شود..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید