دولت سیزدهم به دنبال حل مشکلات است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در همایش سران اقتصاد مقاومتی استان مرکزی گفت: 67 درصد مردم ایران در زمان طاغوت در روستاها و 33 درصد در شهرها زندگی می کردند و گل سرسبد شهرستان است. کشور آن زمان تهران است که نیمی از مردم آنجا زندگی می کنند. ساکن شهر حلبی آباد هستند.

کریمی بیان می کند: در زمان رژیم طاغوت 20 هزار روستا در کشور وجود داشت که از این تعداد فقط 1500 روستا دارای امتیاز بودند و روستاهای ممتاز نیز روستاهایی بودند که محل تفریح ​​دربار شاه بودند.

وی ادامه داد: 75 درصد مردم کشور و 90 درصد زنان در زمان طاغوت بی سواد کامل بودند و روستاهای کشور در آن زمان از آب شرب، برق و فاضلاب محروم بودند.

فرمانده سپاه روح الله گفت: در عرصه صنعت در زمان طاغوت فقط صنعت نفت وجود داشت که توسط درباریان فروخته و مصرف می شد.

کریمی تصریح کرد: امام خمینی (ره) فرمودند دولت جمهوری اسلامی ایران باید 20 سال برای جبران خسارت های دوران پهلوی تلاش کند.

وی افزود: 8 سال جنگ تحمیلی یکی از عوامل تأخیر و محرومیت در کشور است و دوران دفاع مقدس مشکلات را دوچندان کرده و باعث تأخیر در حوزه کارهای عمرانی در کشور شده است.

فرمانده سپاه روح الله تصریح کرد: بعد از جنگ، دولت سازی در کشور آغاز شد و علی رغم توصیه های رهبر معظم انقلاب، وزرایی انتخاب شدند که در حوزه اقتصادی نیز فعال بودند و این یکی از عوامل دیگر بود عقب ماندگی کشور

کریمی بیان کرد: اکنون دولت انقلاب روی کار آمده و همه باید از آن حمایت کنند تا دولت موفق شود و کار بر زمین مانده جبران شود.

وی بیان کرد: بیش از سه هزار واحد موشکی توسط دولت فعال شده و توافقنامه شانگهای که قرار بود پنج سال پیش اجرایی شود، اکنون بسته شده است.

فرمانده ارتش روح الله خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم با تفکر انقلابی برای حل مشکلات کشور آمد و لازم است همه برای این امر با دولت همگام باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید