دولت سیزدهم حکمرانی را منوط به مذاکره نکرد/ برخی از دولت قبل تلاش کردند کشور را آشفته نشان دهند.


ساعت: 11:50
تاریخ انتشار: 1400/12/15
کد خبر: 1813345

ویسکرمی گفت: در دولت قبل به نظر می رسید عده ای می خواستند در کشور ناآرامی ایجاد کنند یا افکار عمومی را به سمت مذاکره سوق دهند، در حالی که امروز شاهد هستیم که نه خبری از صف بندی کالاست و نه کمبودی وجود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهرداد ویسکرمی در گفت و گو با سفیرافلاک گفت: یکی از ایرادات اصلی دولت قبل این بود که همه چیز را به مذاکرات وصل کردند به مذاکراتی که قابل اعتماد نبود، در حالی که در دولت جدید اداره کشور را وابسته به مذاکره و مذاکره نکردند. این نیز یکی از وظایف در دستور کار است.

وی افزود: نبود واکسن تاج بسیاری از برنامه ها را مختل کرده است که روان افراد را تحت تاثیر قرار داده است، در حالی که امروز شاهد هستیم که با تزریق سه نوبت واکسن و فراوانی واکسن برای همه مردم، بسیاری از برنامه ها به حالت عادی بازگشته است.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مقایسه تنظیم بازار در دولت های گذشته و فعلی گفت: نه خبری از صف های تحویل کالا است و نه کمبودی وجود دارد.

ویسکرمی خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم نشان داد که با تدابیر و برنامه ریزی می توان مشکلات را حل کرد و نظارت، بازدید و پیگیری در محل راه حل بسیاری از مشکلات است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید