دولت مصمم است مشکلات مردم را حل کند

سردار احمد وحیدی شنبه شب در دیدار با امام جمعه بوشهر به یاد شهدای دوران دفاع مقدس اظهار داشت: شهدا درس بزرگی به ما دادند و همه باید راه شهدا را دنبال کنیم. به

وی گفت: در دوران دفاع مقدس دشمنان نابرابری را علیه ما به راه انداختند و کشورهای مختلف در کنار بعثی دشمن قرار گرفتند اما با تلاش ملت اسلامی ایران به پیروزی های بزرگی دست یافتیم.

وزیر کشور با اشاره به اینکه پیروزی های ایران در دوران دفاع مقدس در سایه تکیه بر ارزش های معنوی به دست آمد ، افزود: ما باید در هفته دفاع مقدس این مفاهیم را تکرار و بازخوانی کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ایران اسلامی موفق شده است در مسیر درست حرکت کند ، گفت: نمونه های مختلفی از این مهم وجود دارد و این مسیر ادامه خواهد یافت.

وحیدی با اشاره به حماسه آفرینی علی لندی ایذهایی 15 ساله ، تاکید کرد: این نوجوان دو خانم را با جان خود نجات داد و به تنهایی درگذشت. این شجاعت و فداکاری زاییده نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه گوهرهای ناب در این سرزمین مقدس پنهان شده است ، اضافه کرد: این گوهرها یک روز با شهادت شهید حاجی و یک روز با شهادت سردار سلیمانی افتخاری برای ایران اسلامی ایجاد می کند.

وزیر کشور روحانیت و علمای استان بوشهر را ظرفیت بسیار مهمی می داند و خاطرنشان می کند: استان بوشهر با چنین روحانیتی مملو از حماسه ، دفاع و عظمت است.

دیدگاهتان را بنویسید