دکل های متحرک باید مجهز به باتری های قابل شارژ باشند


ساعت: 13:12
تاریخ انتشار: 1301/03/17
کد خبر: 1844188

سخنگوی صنعت برق گفت: اپراتورهای سیار و دکل ها باید مجهز به باتری های قابل شارژ باشند تا در صورت نیاز در تامین برق دچار مشکل نشوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مصطفی رجبی مشهدی در گفت وگویی اظهار داشت: اپراتورها و دکل های تلفن همراه این شرکت ها باید مجهز به باتری های قابل شارژ باشند تا در مواقع ضروری از آنها استفاده کنند.

وی ادامه داد: این باتری ها در صورت قطعی برق به هر دلیلی، پاسخگوی نیاز اپراتورها است تا برق آنها تمام نشود و مشکل ارتباطی نداشته باشند.

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: در صورت معیوب بودن باتری اپراتور تلفن همراه، اپراتورها باید در اسرع وقت نسبت به رفع نقص اقدام کنند تا در صورت لزوم دچار مشکل نشوند.

رجبی مشهدی ادامه داد: روز گذشته مصرف برق کشور به 59 هزار و 800 مگاوات رسید که رقم بسیار بالایی است. اما با مدیریت مصرف اعمال شده توانستیم برق کشور را بدون وقفه تامین کنیم و مشکلی وجود نداشت.

به گزارش ایرنا سال گذشته همزمان با قطعی برق در نقاط مختلف تهران آنتن دهی و عدم دسترسی به اینترنت همراه اتفاق افتاد و با قطعی برق، آنتن دهی BTS تلفن همراه نیز قطع شد، در حالی که آنتن های BTS باید در سال جاری به صورت خودکار خاموش می شد. در صورت قطع برق از باتری اضطراری استفاده کنید.

انتهای پیام/
منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید