دیدار با لبنان برای ما بسیار مهم است/ در مرحله قبل هیچکس امیدی به پیشرفت نداشت


ساعت: 17:25
تاریخ انتشار: 1401/01/08
کد خبر: 1818254

مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازی فردا مقابل لبنان برای ما بسیار مهم است و آنها به دنبال پیروزی در این دیدار هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید مجید حسینی مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان در نشست خبری پیش از دیدار با لبنان گفت: بازی فردا برای ما بسیار مهم است زیرا می خواهیم برنده شویم. آخرین بازی تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی برای ما مهم است. همانطور که سرمربی تیم ملی گفت در دیدار قبل نتوانستیم نتیجه خوبی بگیریم. با این حال می خواهیم فردا یک بازی خوب و هماهنگ ارائه کنیم و تمام تاکتیک ها را به کار بگیریم تا مرحله انتخابی را با نتایج خوب به پایان برسانیم.

وی ادامه داد: بازی فردا آخرین دیدار ما در رقابت های مقدماتی است. ما در حال آنالیز همه مسابقات هستیم و امشب این اتفاق می افتد و نقاط قوت و ضعف حریف به ما می گوید. امیدوارم در بازی با لبنان متحد و خوب باشیم. همه بازیکنان، کادر فنی و پزشکی تلاش کردند و همه ما پشت سرمان بودیم و امیدوارم این اتفاق دوباره بیفتد، زیرا این دوره ای بود که هیچکس امید نداشت که تیم ملی حتی از مرحله مقدماتی قبلی جلو بیفتد اما ما موفق شدیم. پشت قوی

حسینی در پایان گفت: در تمامی مسابقات پیروز شدیم و وارد مرحله انتخابی اصلی شدیم. در این مرحله نیز مسابقات خود را بردیم و خیلی زود صعود کردیم. این اتفاق بسیار خوبی است و قبلاً چنین اتفاقی نیفتاده است. امیدوارم در مرحله مقدماتی پیروز شوم و برای جام جهانی آماده شوم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید