دیپلماسی اقتدارگرایانه ایران با جنازه سیاسی نازنین زاگری برای غرب هزینه کرد/ بهره برداری مادی از مهره سوخته هنر دولت سیزدهم بود.


ساعت: 10:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۶
کد خبر: 1816225

حسن موهبتی گفت: نازنین زاگری به عنوان جاسوس برای تخریب نظام و علیه امنیت ملی عمل کرد و انگلیس برای یک بی گناه هزینه ای نمی دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن موهبتی، دکترای علوم سیاسی در گفت و گو با تیتریک درباره آزادی نازنین زاگری گفت: این جاسوس به مهره سوخته تبدیل شده و انگلیس به دنبال اطلاعاتی است که زاگری در ایران افشا کرده است.

حسن موهبتی با بیان اینکه دشمن در روزهای آینده جنگ رسانه ای و تبلیغاتی خود را علیه ایران آغاز خواهد کرد، افزود: نازنین زاگری در جهت نابودی نظام و علیه امنیت ملی تلاش کرد و انگلیس تاوان یک بی گناه را نخواهد داد.

وی گفت: ارزش جنازه سیاسی زاگری برای دشمن به حدی بود که کشورهای عربی را میانجی گری کرد، اقدام علیه امنیت ایران در قالب مترجم بین المللی نشان می دهد که زاگری تبادل اطلاعات کرده است.

موهبتی با اشاره به اینکه خبر خروج زاگری از ایران ثابت کرد که غرب هزینه های مادی و رسانه ای برای وی متحمل شده است، گفت: دستگاه های امنیتی کشورمان اطلاعات بیشتری درباره این جاسوس منتشر می کنند و دست نظام خالی نیست.

وی افزود: رویکرد و زبان دیپلماسی دولت آیت الله رئیسی با کابینه روحانی متفاوت است چرا که در گذشته بازگشت جاسوسان به برجام پیوند خورده بود اما آزادی نازنین زاگری اقتدار دیپلماتیک دولت فعلی را نشان داد. ”

موهبتی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم از زبان موشکی و دیپلماسی همین نیرو استفاده می کند، گفت: بهره برداری مادی از جاسوسان سیاسی هنر قوه مجریه است اما غرب نیز باید تاوان مخالفت با قدرت منطقه ای را بپردازد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ایران به نمایندگی از سایر کشورها منافع خود را به خطر نمی اندازد، اقدام ایران علیه نازنین زاگری نشان دهنده اقتدار جمهوری اسلامی بوده و پیامی روشن به غرب برای رفع تحریم ها و بازی های سیاسی علیه کشورمان بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید