رئیسی: برای حمایت از تولیدکنندگان، خرید واکسن تاج خانگی را از قبل فراموش نکنید

رئیسی: برای حمایت از تولیدکنندگان، خرید واکسن تاج خانگی را از قبل فراموش نکنید

روز جدید رئیس جمهور با تاکید بر لزوم حمایت از تولیدکنندگان خانگی واکسن کرونا، گفت: برای حمایت از تلاش این تولیدکنندگان، باید واکسن های بومی مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیش خرید شود.

سید ابراهیم رئیسی در جلسه روز شنبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، اقدامات شرکت های داخلی در زمینه تولید واکسن کرونا را بسیار ارزشمند دانست و گفت: حمایت از فعالیت ها و تولید واکسن های بومی توسط این شرکت ها از اولویت های دولت است. در این راستا خرید این محصولات می تواند آنها را به تداوم و گسترش فعالیت خود امیدوارتر کند.

رئیس جمهور با قدردانی از زحمات بی دریغ کادر بهداشت و درمان و همه دست اندرکاران مبارزه با بیماری های قلبی عروقی، گفت: امیدواریم با کمک مردم شریف کشور بتوانیم به نقطه اطمینان در کنترل برسیم. این بیماری بیش از 80 درصد از سلامت انسان را محافظت می کند.

رئیسی پرهیز از هرگونه اقدامی که موجب سهل انگاری در رعایت شئونات بهداشتی می شود را ضروری دانست و گفت: نتیجه عبور از برخی محدودیت ها نباید منجر به عادی سازی و هرزگی با رعایت مقررات بهداشتی شود.

رئیسی با تاکید بر کنترل تردد در مرزهای زمینی، دریایی و هوایی گفت: با توجه به اینکه برخی از کشورهای همسایه با موج جدیدی از بیماری مواجه هستند، لازم است از تردد افراد بدون تست منفی از مرزها جلوگیری شود. “

رئیس جمهور همچنین بر لزوم بازنگری مصوبات قبلی ستاد ملی مبارزه با تاج و تخت تاکید کرد و گفت: در این بازنگری باید مشخص شود که چه تعداد از مصوبات محقق شده و چه تعداد از آنها، موضوع آنها گاهی به دلیل تغییر شرایط است. ضرر و زیان و این می تواند در تصمیم گیری های بعدی کارکنان موثر باشد.

همچنین در این جلسه با توجه به پیشرفت چشمگیر در کاهش آسیب های ناشی از تاج، در جلسه امروز اجرای طرح محدودیت های هوشمند در سراسر کشور به ویژه در برخی استان های دارای وضعیت قرمز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید