رئیسی: ما به ساخت محصول موشکی که جهان را خیره می کند، افتخار می کنیم، اما تولید نیرو فقط ساخت موشک نیست.

رئیسی: ما به ساخت محصول موشکی که جهان را خیره می کند، افتخار می کنیم، اما تولید نیرو فقط ساخت موشک نیست.

ابراهیم رئیسی که در ادامه دور دوم سفرهای استانی دولت مردمی به استان آذربایجان شرقی سفر کرده است، گفت: ساخت موشک افتخار است. دوستان عزیز، ما به این موضوع افتخار می کنیم که امروز محصول موشکی تولید می کنیم که دنیا را خیره می کند، اما تولید انرژی فقط ساخت موشک نیست.

رئیس جمهور گفت: افتخار می کنیم که دوستان عزیزمان محصول موشکی تولید می کنند که دنیا را خیره می کند.

سید ابراهیم رئیسی که در ادامه دور دوم سفرهای استانی دولت مردمی به استان آذربایجان شرقی سفر کرده است در مراسم جشن احیای ۲۲۰ واحد صنعتی و تولیدی راکد آذربایجان شرقی گفت: ساخت موشک باعث افتخار است. دوستان عزیز، ما به این موضوع افتخار می‌کنیم که امروز محصول موشکی تولید می‌کنیم که دنیا را خیره می‌کند، اما تولید برق فقط ساخت موشک نیست.

رئیس جمهور تاکید کرد: شما نیز با احیای صنایع و راه اندازی تولیدات راکد قوت گرفتید.

رئیسی با بیان اینکه کشور نیازمند کارخانه های عظیم ماشین آلات صنعتی است گفت: تولید یک هزار و 300 دستگاه در سال گذشته و افزایش آن به 2 هزار دستگاه در سال جاری خبر خوبی است. صنعت ما به چنین شرکت های مهندسی عظیمی نیاز دارد که بتوانند ماشین آلات مورد نیاز صنعتی را بسازند و به صنایع مختلف عرضه کنند.

رئیس جمهور تاکید کرد: مهندسی تبریز جدای از خود، بسیاری از کارخانه ها را در کشور تجهیز و نوسازی می کند.

وی با بیان اینکه رسالت دولت سیزدهم حمایت مالی، حقوقی و قضایی از شرکت های تولیدی است، تاکید کرد: شرکت های تولیدی را تجهیز کنید و نگران نباشید که در آینده چه اتفاقی می افتد. دولت از شرکت های تولیدی و تولیدی حمایت می کند. تلاش می کنیم حقوق کارگران و تولیدکنندگان ضایع نشود. ما کنترل تورم را با رشد تولید دنبال می کنیم، نه کنترل رکود

دیدگاهتان را بنویسید