رئیسی: مشکل ریزگردها باید پیگیری شود

رئیسی: مشکل ریزگردها باید پیگیری شود

روز جدید : رئیس جمهور گفت: نظارت بر اقدامات سازمان حفاظت محیط زیست برای حل معضل آلاینده ها و گرد و غبار تا حصول نتیجه مطلوب ضروری است.

سیدابراهیم رئیسی در جلسه امروز هیئت دولت با تاکید بر رعایت انضباط مالی از سوی دستگاه های دولتی و تاکید بر توجه به حقوق اقشار مختلف جامعه، گفت: رعایت انضباط مالی از سوی مدیران بسیار مهم است اما نباید تجاوز به حقوق بشر باشد. حقوق. “

وی با بیان اینکه پرداخت دستمزد به نیروی کار حتی یک ساعت هم به تاخیر نیفتاد، افزود: اگر فردی شرایط را ندارد باید توجیه و توضیح داده شود نه اینکه بلاتکلیف بماند.

رئیس جمهور در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: نظارت بر اقدامات سازمان حفاظت محیط زیست برای حل مشکل آلاینده ها و معضل گرد و غبار تا حصول نتیجه مطلوب ضروری است.

رئیسی در بخشی دیگر از سخنان خود شهادت دو محیط بان در استان فارس در درگیری با شکارچیان غیرمجاز را تسلیت گفت و برای سایر محیط بانان مجروح این حادثه شفای کامل، لزوم حمایت قاطع از محیط بانان مخالف متخلفان را آرزو کرد. قانون و حقوق عمومی

رئیس جمهور در ابتدای سخنان خود با تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت، هجرت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) از مدینه به طوس را آغازی دانست. تشكيل تمدن، نياز به تبيين اين تمدن و ارائه فردي را نيز ايجاد كرد و بر اخلاق ائمه اطهار (ع) تأكيد كرد.

دیدگاهتان را بنویسید