رئیس جمهور سابق حضور در سوریه را دفاع از دیکتاتوری می داند/ پیروزی های سردار سلیمانی نتیجه اخلاص بود

ساعت: 15:03
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797582

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

سردار نکدی با بیان اینکه حضور سردار سلیمانی و یارانش در سوریه مهم است و پیروزی های سردار سلیمانی حاصل اخلاص است، گفت:

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; سردار محمدرضا نکدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم دومین سالگرد سردار سلیمانی در بندرعباس ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) و سالروز شهادت سردار و سردار ساندر عباس آل. -مهندس گفت: سردار سلیمانی در مکتب حضرت زهرا(س) را یافته اند و خیلی ها به عنوان مادران جوان گمشده برای سردار سلیمانی گریه می کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فرماندهان و بزرگان زیادی بودند که در میدان نبرد جان باختند، اما با شهادت آنها جهان اسلام غمگین شد و تشییع چند ده میلیونی انجام شد. این شهدا مملو از امواج اشک و نفرت بودند. «آنها این حادثه را به خاک سپردند که در تاریخ بی نظیر است.

نکدی با بیان اینکه مراسم باشکوه تشییع پیکر سردار سلیمانی و ابوالمهدی در ایران و عراق برگزار شد، گفت: رهبر عزیزمان فرمودند: هرکس برای رضای خدا کار کند خداوند او را عزیز و بزرگ می کند. یکی جانش را می دهد و دیگری آبروی خود را و یادش را برای همیشه زنده نگه می دارد.

وی افزود: اوج ایثار و بذر عزت در طول تاریخ که الگویی برای همه آزادی خواهان است، سیدالشهدا (ع) است; جایی که می خواهد به کربلا برود و از اقوام تا مخالفانش همه می گویند اشتباه است و نرو.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه برخی از جبهه ها همه را تشویق به رفتن می کند چرا که دفاع مقدس و اکثریت مردم جنگی را که دیده اند تحسین می کنند، گفت: برخی از جبهه ها باید این کار را انجام دهند که همه طرف ها گفتند. که این درست نیست و همه شبه نظامیان تصمیم گرفتند که این جبهه، مانند صحنه کربلا، هزاران نفر در مقابل 72 پیروز نشود و به هیچ وجه چشم اندازی برای پیروزی وجود ندارد.

نقدی افزود: مقام برجسته کشور، رئیس جمهور وقت، رئیس شورای اقتضای نظام وقت و… در تریبون های علنی و علنی حضور در سوریه را پاسداری از دیکتاتوری و خطا، انحراف و خطا دانستند. .

وی افزود: جبهه ای که همه سیاسیون و نظامیان می گویند اشتباه و شکست خورده است جز برای رضای خدا و امر ولایت که در این بین نشان از اخلاص دارد نمی توان برپا کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سردار سلیمانی سالیان متمادی در مبارزه با فساد و استکبار، در دوران انقلاب، پاسداری مقدس و سپس تمام وجود آن را بر طبق اخلاص و آبروی جبهه مقاومت به عنوان امام حسین (ع) ع) خودش را رها کرد.

نکدی گفت: در جبهه های مقاومت باید در فرودگاهی که در محاصره تکفیری ها است فرود آمد و از آنها عبور کرد و به میدان نبرد رسید. سردار دلا وقتی دید سوریه اشغال شده به کربلا رسید و همه وحشت کردند، فقط برای رضای خدا به آنجا رفتند.

وی گفت: خداوند جواب اخلاص و پیروزی های با حیثیت را داد که همه گفتند جز شکست چیزی نیست و اینها ثمره اخلاص بود چرا که با هیچ حساب و کتاب و برنامه نظامی ممکن نبود.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه پیروزی های سردار سلیمانی حاصل اخلاص بود، گفت: در حد سردار سلیمانی باشیم، صداقت این پیروزی های بزرگ و محبوبیت آن در دل و جان مردم.

نکدی ادامه داد: موجی از عواطف و احساسات با شهادت وی آغاز شد و همه سردار سلیمانی را دوست دارند و این اولین راه است چرا که سفر او باید با اعتراف به اهداف و ادامه مأموریت هایش تکمیل شود.

وی با تاکید بر اینکه پایان مأموریت این فرمانده بزرگترین انتقام از دشمنان بود، تصریح کرد: نه تنها باید عواطف و احساسات ما نسبت به شهید سلیمانی باشد، بلکه باید راه و رسالت او را ادامه دهیم که با خواندن وصیت نامه محقق می شود. این شهید بزرگوار.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه وصیت نامه سردار دلا ابعاد مختلفی دارد که می توان از آن درس های بسیاری گرفت، گفت: از ابتدای عبادت، عاطفی، سیاسی، احترام به خانواده شهدا، خانواده شهدا همه وصیت این شهید بزرگوار را دارند.

نکدی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم اراده و راه شهید سلیمانی را جمع بندی و فشرده کنیم، اطاعت از خدا و ولی فقیه است.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی فرمانده نیروی قدس و ماموریت آنها آزادی قدس شریف است، گفت: تمام جهان اسلام باید برای انتقام آماده باشند و به ماموریت نیمه تمام سردار سلیمانی پایان دهند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اولین قدم برای انتقام خون سردار سلیمانی، آزادسازی منطقه از دست آمریکایی ها بود، گفت: آمریکایی ها و باند استکبار باید بدانند که در منطقه جایی ندارند. خون این شهدا در 13 دی، اما آنها باید منطقه را ترک کنند وگرنه قبرستان آنها خواهد بود.

نقدی گفت: مردم عراق مردمی شریف و با وقار هستند که به دنبال استقلال خود هستند و نمی پذیرند که آمریکا آنها را اشغال کرده است و به هر قیمتی که شده اخراج خواهند شد و رژیم صهیونیستی نیز باید این کار را انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه حضور سردار سلیمانی در منطقه دستاورد بزرگی است، گفت: یکی از ثمرات سردار سلیمانی در رزمایش بزرگ ضد داعش، تربیت نیروی زمینی قدرتمند برای مقابله است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نیروهای مسئول پس از حضور داعش ده برابر قبل از این هستند. آنها آموزش دیده، محکم و آماده هستند.

نکدی تاکید کرد: امروز نیروی زمینی مقاومت بدون احتساب بسیج، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و نیروهای مسلح چندین برابر نیروی زمینی ارتش رژیم صهیونیستی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه نیروی زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به رزمندگان ما نمی رسد، گفت: امروز شهید سلیمانی با جهاد قهرمانانه خود میراث مقاومت را به جا گذاشت.

نکدی با انتقاد از اینکه رهبر عزیزمان وعده نابودی رژیم صهیونیستی را داده است، گفت: ما از امام خود وعده عملی نشده ای نشنیده ایم و همه باید با اخلاص سلیمانی مشکلات کشور را آماده و حل کنیم.

وی با تاکید بر اینکه اگر قطره ای از اخلاص سردار سلیمانی در دفتر بیفتد، محل کار مردم باز می شود، گفت: نباید به مسائل کوچک بپردازیم. بیایید خود را باز کنیم و برای چیزهای بزرگ آماده باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید