رئیس فدراسیون از حضور نمایندگان فیفا در بازی استقلال می گوید

رئیس فدراسیون از حضور نمایندگان فیفا در بازی استقلال می گوید

میرشاد ماجدی در جلسه امروز فدراسیون فوتبال دقایقی برای حاضران صحبت کرد.

مجیدی به حضور نمایندگان فیفا در ورزشگاه آزادی برای تماشای دیدار شب گذشته استقلال و نفت مسد سلیمان اشاره کرد و گفت: نمایندگان فیفا به من گفتند که اگر در ورزشگاه نبودیم نمی توانستیم چنین حضور و هیجانی را درک کنیم. به زودی در جام جهانی با انگلیس و آمریکا دیدار خواهیم کرد که می تواند برای ما افتخار باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال در حضور در این چند ماه از کار خود دفاع کرد و یادآور شد: بر خلاف شایعات، فدراسیون فوتبال با موجودی بسیار کمی در خزانه این فدراسیون را تحویل گرفت. با حمایت وزارت ورزش و سایر ارگان ها و کمک سازمان لیگ مبالغ قابل توجهی جذب کردیم. تیم های ملی مختلفی را اعزام کردیم اما با تبلیغات برخی رسانه ها گفتند نمی توانیم کار کنیم. در حالی که دختر و پسر ما در مسابقات کافا موفق بودند و ماموریت های مختلفی داشتیم. دو بازی مقدماتی جام جهانی هم داشتیم. ما برای قرارداد مربیان تیم های ملی پرداخت های بسیار خوبی انجام دادیم.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ساعت 17:00 29 اسفند 92 همه تعهدات را تسویه کرده و نگرانی را برطرف کردیم. خدا را شکر می کنیم که همکاران ما در فدراسیون فوتبال تعهدات مالی معوقه ای در قبال ما ندارند.

ماجدی افزود: تیم امید با دو بازی دوستانه در عراق اردوی خوبی را پشت سر گذاشت و یکی دو روز دیگر دیدارهای پایانی این تیم در تاشکند برگزار می شود. همه اردوها بدون پرداخت یک ریال بود.

وی درباره برنامه ریزی تیم ملی بزرگسالان گفت: تمام تلاش خود را کردیم تا برای تیم ملی بزرگسالان در فیفادی اردو بزنیم. با توجه به اینکه کشورهای اروپایی و آفریقایی در لیگ های ملی خود حضور دارند، امکان عقد قرارداد با تیم های ملی فوتبال جهان برای کشور ما و سایر کشورها وجود ندارد و ما از بین گزینه های معدود خود، کانادا را انتخاب کرده ایم. همه کسانی که به مسائل فنی نگاه کردند اذعان داشتند که همین دیدار با کانادا برای شبیه سازی دیدار با ایالات متحده مناسب است. ما با برخی مشکلات غیرورزشی مواجه هستیم که به آن اذعان داریم و از آن عبور می کنیم.

مجیدی با اشاره به شکایت از سوی فدراسیون فوتبال کانادا گفت: ما حق فوتبال و مردم کشورمان را می گیریم. روند بلیت فروشی دیدارهای تیم ملی جام جهانی بدون اهمال انجام شد. ما هم سعی کردیم قرعه کشی را به خود فیفا بسپاریم که در آن حرف و حرفی نیست و تمام مراحل فروش مسابقات فیفا تمام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید