راز شوم رئیس سردخانه دانشکده پزشکی/ اتهام فروش اعضای بدن!

راز شوم رئیس سردخانه دانشکده پزشکی/ اتهام فروش اعضای بدن!

رئیس سابق سردخانه دانشکده پزشکی به جرم سرقت اجساد و فروش آنها دستگیر شده است.

دفتر دادستانی ایالات متحده گفت که مظنون 55 ساله سر، مغز، پوست و استخوان جسد اهدایی به دانشکده پزشکی هاروارد را جدا کرده و به صورت آنلاین فروخته است.

طبق کیفرخواست نظارتی، لاج و همسرش بین سال‌های 2018 تا 2021 اعضای بدن خود را به خریدارانی در پنسیلوانیا و ماساچوست فروختند. این دو نفر بخشی از یک شبکه انتقال اعضای هفت نفره بودند.

مقامات قضایی ایالات متحده می گویند: لاج از سمت خود به عنوان مدیر برنامه هدایای تشریحی در دانشکده پزشکی هاروارد برای مثله کردن جسدهایی که برای تحقیقات پزشکی به دانشگاه اهدا شده بودند، استفاده کرد.

دانشجویان هاروارد به طور معمول از جسد اهدایی برای مطالعه و تمرین روش های پزشکی استفاده می کنند. هنگامی که اعضای هیئت علمی از جسد استفاده می کنند، اغلب سوزانده می شوند و اجساد به خانواده هایشان بازگردانده می شود یا در گورستان پزشکی دانشگاه به خاک سپرده می شوند.

جورج سی دیلی، رئیس دانشکده پزشکی هاروارد در بیانیه ای این اقدامات را “خیانت نفرت انگیز” خواند.

دانشگاه هاروارد همچنین گفت که لاج را ماه گذشته اخراج کرده و در تلاش است تا بفهمد کدام اجساد اهدایی ممکن است به سرقت رفته باشد.

اتهامات چهار متهم این پرونده اجتماع و تبانی و حمل اموال مسروقه است. در صورت محکوم شدن به این جنایت، هر یک از این افراد ممکن است با 15 سال زندان مواجه شوند.

دیدگاهتان را بنویسید