راهیان نور به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود/ اردبیل زائرسرای جنوب می سازد.


ساعت: 20:05
تاریخ انتشار: 14/30/1400
کد خبر: 1809711

این موضوع در جلسه هماهنگی ستاد راهداری نور استان اردبیل مطرح شد؛

استاندار اردبیل راهیان نور را به صورت شخصی و مجازی اعلام کرد و گفت: برای خدمت رسانی به زائران سرزمین های نور استان اردبیل، زائرسرای اردبیل در مجموعه شهید حبیب اللهی اهواز احداث می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از سبلان ما ظهر امروز اولین جلسه هماهنگی ستاد راهیان نور اردبیل با حضور سردار محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)، سید حامد عاملی استاندار اردبیل، حجت الاسلام حسین کتیرلو رئیس کل دادگستری استان اردبیل برگزار شد. ستاد فرمانداری نور برگزار شد.

سردار محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در این نشست به ضرورت و اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه پرداخت و گفت: به صورت غیرحضوری در حال برگزاری است.


4a8327f4 2f86 488a b20b 5688dd98e8a0 خبر خاکستری


وی به دانش آموزان راهیان نور اشاره کرد و گفت: در راستای زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت و رعایت محدودیت های کرونا پس از دو سال، امسال به 300 دانش آموز اردبیلی سه نوبت واکسن کرونا از 21 تا 26 اسفند تزریق شد. مناطق عملیاتی جبهه به جنوب اعزام خواهند شد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکه حفظ یاد و نام شهدا موجب زنده شدن بسیاری از آثار فرهنگی و برکات معنوی است، گفت: این امر به صورت مجازی بر روی سکوی شبکه شاد برگزار می شود.

استاندار اردبیل در این دیدار زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا را یک اقدام مهم فرهنگی دانست و گفت: یادمان های سایر شهدای گمنام استان با اعتبارات لازم ساخته می شود. تکمیل و سال آینده به بهره برداری می رسد.


7cf60ad8 c0dc 43bd a7f8 d724d2e2addf خبر خاکستری


وی از تامین اعتبار لازم برای احداث زائرسرا در استان اردبیل در مجموعه شهید حبیب اللهی اهواز خبر داد و گفت: با ساخت این زائرسرا و تجهیز آن با امکانات مدرن، مشکلات استان اردبیل در پذیرش زائران از نور برای همیشه حل شوند.

عاملی همچنین به مشکلات باغ موزه دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: با رایزنی های انجام شده و تخصیص اعتبارات لازم مشکلات مالی این پروژه مهم برطرف شده و در سال آینده شاهد بره زنی باغ موزه دفاع مقدس خواهیم بود. موزه دفاع مقدس استان اردبیل.

راهیان نور استان اردبیل از 15 اسفند آغاز و تا 13 فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/


دیدگاهتان را بنویسید