راه اندازی موکب خیرین هرمزگان در سامارا/ توزیع یک میلیون بطری آب معدنی


ساعت: 09:35
تاریخ انتشار: 20/06/1301
کد خبر: 1896515

مهدیان از توزیع یک میلیون بطری آب شرب بین زائران اربعین حسینی در موکب باب الحوائج (ع) تا پایان شهریور در شهر سامرا خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام حسین مهدیان مدیرکل کمک های خیریه و امور خیریه استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز از توزیع یک میلیون بطری آب شرب بین زائران اربعین حسینی در موکب باب الحوائج (علیه السلام) تا پایان خبر داد. شهریور شهر سامارا
مدیرکل کمک های خیرین و امور خیریه استان هرمزگان گفت: با توجه به اینکه اربعین امسال با تابستان و فصل گرما مصادف شده است، با تاکید ستاد اربعین سازمان خیرین، خدماتی را برای پیشگیری از گرمازدگی در بین نمازگزاران حسینی ارائه کردیم.

وی افزود: با توجه به اینکه برای اولین سال موکب باب الخواج برای خدمت رسانی به زائران در شهر سامرا آغاز شده است، اظهار داشت: این موکب از 26 شهریور آغاز و تا 9 شهریور به خدمت رسانی ادامه می دهد.

حجت الاسلام مهدیان گفت: روزانه بیش از یک میلیون بطری آب معدنی تهیه و 77 هزار بطری بین زائران اربعین حسینی در سامرا توزیع شده است.

وی در پایان گفت: همچنان از مردم می خواهیم در مصرف آب صرفه جویی کنند تا همه از این نعمت بهره مند شوند و مشکل سریعتر حل شود.


f30aa587 23e6 479d 84fb 1bb08f75a163 خبر خاکستری


روزانه هفت هزار لیوان شربت آبلیمو در بین عزاداران حسینی توزیع می شود.

حجت الاسلام آزادی معاون فرهنگی اوقاف هرمزگان از ایجاد موکب باب الحوائج تا 3 روز بعد از اربعین برای خدمت رسانی به زائران در شهر سامرا خبر داد و گفت: این موکب به همت و تلاش شبانه روزی این موکب است. عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) از کمک های خیرین و کمک های مربوط به عزاداری اهل بیت. الف) برقرار است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل نذورات و امور خیریه هرمزگان خاطرنشان کرد: موکب خیرین در استان هرمزگان با عنوان موکب باب الحوایی (ع) امسال برای اولین بار برای خدمت رسانی به زائران برگزار شد. اربعین حسینی.


851720e6 725f 49e6 9964 11f41a31581a خبر خاکستری



وی با بیان اینکه این موکب همزمان با فرارسیدن اربعین سید و سالار شهیدان اسلام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش از 26 تا 30 شهریورماه برای خدمت رسانی به زائران اربعین در سامرا برگزار شد، گفت: شهر

آزادی با اشاره به اینکه با تهیه تجهیزات لازم و گرمای شدید، روزانه حدود 77 هزار آب معدنی در این موکب بین زائران توزیع می شود، یادآور شد: روزانه حدود هفت هزار فنجان شربت آبلیمو بین عزاداران حسینی اربعین توزیع می شود. .

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل نذورات و فعالیت های خیریه استان ادامه داد: این موکب به همت عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از محل کمک های خیرین و کمک های مربوط به عزاداری برگزار شد. اهل بیت (ع).

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید