راه اندازی پنجره واحد سرمایه گذاری در شهرداری همدان / به منظور درآمدزایی پایدار


ساعت: 10:24
تاریخ انتشار: 1390/03/21
کد خبر: 1854965

اکبر کاووسی گفت: برای جذب و تسهیل کار سرمایه گذاران باید پنجره واحد سرمایه گذاری در شهرداری همدان ایجاد شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصر همدان، اکبر کاووسی رئیس کمیته برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر همدان در جلسه کمیته برنامه و بودجه شورای شهر همدان که در حال بررسی سرمایه گذاری برای بازگشایی دو پمپ بنزین تعطیل شده است. در همدان با حضور شهردار، کارشناسان سرمایه گذاری و حقوقی شهرداری برگزار شد، وی گفت: باید اقدامات پیش بینی شده در حوزه مدیریت شهری از جمله سرمایه گذاری ساماندهی شود و تشکیل پنجره واحد سرمایه گذاری یکی از این اقدامات است. بهترین راه حل ها

چاووسی امید با تاکید بر اینکه مدیران باید سخت کوش و جهادگر باشند، گفت: اگر معتقدیم در جنگ هستیم و بهره وری باید بالا باشد، باید مدیران جهادگر پرتلاش را استخدام کنیم.

وی خطاب به شهردار گفت: اگر به کار جهادی اعتقاد دارید باید بهره وری در شهرداری همدان افزایش یابد و کار ساماندهی شود.

رئیس کمیته برنامه بودجه و دارایی شورای شهرداری همدان با اشاره به حضور سرمایه گذار برای ساخت دو پمپ بنزین در همدان، افزود: بررسی و رفع نقاط ضعف این سرمایه گذاری ضروری است. متناسب با ظرفیت کار

کاوسیامید با بیان اینکه شهرداری نمی تواند تملک کند و این امکان پذیر نیست، تصریح کرد: باید در امور سرمایه گذاری مصلحت شهرداری را در نظر بگیریم تا آسیبی به شهرداری وارد نشود و سرمایه از دست نرود.

رئیس کمیته برنامه بودجه و مالی شورای شهر همدان ادامه داد: در بحث سرمایه گذاری باید همه جوانب کار در نظر گرفته شود و به مسائل قانونی رسیدگی شود.

کاوسیامید با اشاره به بحث سرمایه گذاری در طبقه دوم ترمینال انقلاب گفت: قرار است بازارچه دائمی صنایع دستی در این مکان ایجاد شود چرا که باید از این فضای خالی استفاده بهینه شود.

وی گفت: سرمایه گذاری پراکنده زیادی در شهر داریم. که این واحدها باید درست کار کنند.

رئیس کمیته برنامه بودجه و دارایی شورای شهر همدان گفت: به دنبال درآمد پایدار در این مدت هستیم.

کاوسیمید خواستار تعریف برنامه جامع سرمایه گذاری شد و گفت: اجرای این مهم می تواند از دوره ششم شورا به عنوان یک کار ماندگار باقی بماند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید