راه اندازی کاروان سلامت به مناسبت هفته بسیج در استان مرکزی

زمان: 19:52
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1786482

معاون بهداشتی و پدافند زیستی استان مرکزی اعلام کرد

امینی راه اندازی کاروان سلامت در هفته بسیج در استان با حضور پزشکان متخصص و جهادگران سلامت را از اقدامات مهم در هفته بسیج عنوان کرد که در رزمایش گسترده اقتدار توسط جهادگران بسیجی صورت می گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد تقی امینی معاون بهداشت و پدافند زیستی استان مرکزی با اشاره به اقدامات مهم این معاونت در نشست خبری امشب گفت: از زمان شروع بیماری عروق کرونر قلب، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جهت رفع این بیماری فعال و جهادی بوده است و این امر باعث کاهش آسیب ها شد. هم به کارکنان و هم به مردم

امینی گفت: تولید ماسک، تامین مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی، آزمایش تاج و غربالگری در ابتدای بیماری، آموزش عمومی افراد و ارائه بروشورهای آموزشی و سپس اجرای طرح شهید سلیمانی که بیش از 50 عنوان را ارائه می کند. خدمات به مردم. این یک اقدام است.

وی ادامه داد: اجرای طرح شهید سلیمانی با محوریت مساجد در محلات استان با قوت ادامه دارد و سه محور بیماری یابی، مراقبت و حمایت در قالب این طرح ادامه خواهد داشت و بسیجیان با انگیزه و روحیه جهادی بار دیگر اثربخشی مجموعه را افزایش می دهند. فرهنگ و تفکر بسیجی

امینی افزود: از زمان شروع بیماری عروق کرونر قلب، تمامی مراکز درمانی و بیمارستان های سپاه استان در حال ارائه خدمات به بیماران عروق کرونر بوده است. بیش از 2000 نفر و همچنین به دلیل نیاز به درمان سرپایی در بیمارستان های نقاهت بستری شده اند. «استان راه اندازی شد.

معاون بهداشت و پدافند بیولوژیک سپاه روح الله استان مرکزی گفت: برای حمایت از واکسیناسیون عمومی مرکز شهید سلیمانی در اراک راه اندازی شده است. به دلیل قرار گرفتن در مرکز شهرستان تعداد قابل توجهی از مردم به این مرکز مراجعه می کنند.

وی ادامه داد: مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی اراک با ظرفیت بیش از 3000 دوز واکسن در روز و 15 پیشخوان به مردم خدمات رسانی می کند و نقش موثری در ادامه واکسیناسیون عمومی داشته است.

امینی گفت: خوشبختانه با توجه به واکسیناسیون عمومی در کشور، کانون شهید سلیمانی همچنان مورد استقبال مردم قرار دارد و روزانه خدمات قابل توجهی ارائه می کند و تاکنون بیش از صد هزار دوز واکسن تزریق شده است. این مرکز “

معاون بهداشت و پدافند بیولوژیک سپاه استان مرکزی گفت: همچنین مرکز واکسیناسیون خودروها برای تسهیل در مناطق فقیرنشین و حاشیه نشین و خدمات رسانی به مردم اراک بیش از یک ماه است که راه اندازی شده است و بهداری سپاه نیز می باشد. مراکز در شهرها «در واکسیناسیون نقش دارند.

امینی یادآور شد: خدمات رسانی به بیماران عروق کرونر در قالب حرکتی برای مراقبت وفادار از ابتدای بیماری در نظر گرفته شده است. این متفاوت بود.

وی خاطرنشان کرد: راه اندازی کاروان سلامت در هفته بسیج در استان با حضور پزشکان متخصص و جهادگران سلامت یکی از اقدامات مهم در هفته بسیج است که در ایام اقتدار گسترده جهادگران بسیجی صورت می گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید